رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی مطرح کرد؛

تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی در گرو بسط و گسترش مکتب شهید سلیمانی

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: هر چقدر مکتب سلیمانی را در ناجا بسط و گسترش دهیم به تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم.
کد خبر: ۴۹۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵ - 02January 2022
تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی در گرو بسط و گسترش مکتب شهید سلیمانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی ره آورد پیاده روی اربعین حسینی و گرامیداشت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین اولین سالگرد ارتحال علامه بصیر آیت الله مصباح (ره) در جمع کارکنان ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور اظهار داشت: آیت الله مصباح دست پرورده مکتب امام صادق و حکیم وارسته و عمیق در مبانی دین و یک مجاهد پارسا و اهل سلوک و معرفت توحیدی است که همانند استاد مطهری مروج اسلام ناب محمدی بود که این نوع گرایش باعث کینه و عداوت و به خطر انداختن مواضع استکبار و ایادی داخلی اش شده بود.
 
وی ادامه داد: حاج قاسم دو ویژگی داشت یکی اخلاص بود و دیگری عشق و دلدادگی و توسل به اهل بیت به خصوص صدیقه اطهر(س).
 
وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به بهانه فعالیت اجتماعی و اهتمام به امور مسلمانان از معنویت غفلت نکرد تصریح کرد: برخی می‌گویند معنویت و دینداری با فعالیت‌های اجتماعی سازگاری ندارد، حاج قاسم معنویت را با فعالیت‌های اجتماعی در آمیخت، معنویتی که آقا می‌گوید باید آدم را سراسیمه کند برای حضور در میدان و دفاع از اسلام و نظام.
 
وی ادامه داد: ما تا سلیمانی شدن کیلومترها فاصله داریم، حضرت آقا می فرماید سلیمانی را باید به عنوان یک مکتب نگاه کرد نه به عنوان یک شخص یا فرد؛ ما باید اخلاص را معنویت را برای خدا کار کردن را در انتظامی نهادینه کنیم ،ما باید یک سطح بالایی از معنویت را در انتظامی نهادینه کنیم که صیانت کننده و نگهدارنده بوده و جلوی وسوسه های خناس ها را بگیرد؛ دست مامور ما را پاک نگه دارد و سر سفره اهل بیت بنشاند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی تصریح کرد: ما هرچقدر مکتب سلیمانی ها را در ناجا بسط و گسترش دهیم به تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی نزدیک می شویم.
 
حجت‌الاسلام ادیانی خطاب به دست اندرکاران این مراسم گفت: از این دست اقدامات که بتوانند معنویت انتظامی جمهوری اسلامی ایران را افزایش داده و ذهن مخاطبان را با مفاهیم معنوی، ارزشی و روحانی در هر سطحی مثلا در حد یک بیت شعر و یا نقاشی و هر چیزی که مخاطب ما را به فعالیت دینی وا دارد آن کار با ارزشی است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار