رئیس دادگستری شهرستان تربت جام:

سیدالشهدای مقاومت بهترین الگو در تبعیت از ولایت است

حجت‌الاسلام «نجف‌زاده» گفت: ولایتمداری را با صدایی رسا فریاد بزنید و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار دل‌ها اقتدا کنید، باید سربازی ولایت را از سیدالشهدای مقاومت سرمشق بگیرید.
کد خبر: ۴۹۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱ - 03January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام «محمد نجف‌زاده» رئیس دادگستری شهرستان تربت جام، پیشکسوتان جهاد و مقاومت، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در هیأت رزمندگان اسلام ‌شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام نجف‌زاده در این مراسم اظهار داشت: شهدا برای انقلاب، اسلام و ولایت سیلی خورند و در نهایت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای کسب رضایت الهی جان فدا کردند، همه ما به برکت شهدا گرد سفره جمهوری اسلامی نشستیم.

وی افزود: همه باید قدردان زحمات شهدا باشیم و سیره عملی شهدا را در تمام شئون زندگی عملیاتی کند.

رئیس دادگستری تربت جام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشییع ده‌ها میلیونی پیکر مطهر شهید سلیمانی گفت: علت حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع پیکر سیدالشهدای مقاومت در عراق و ایران اسلامی به این دلیل بود که فرمانده مقاومت سرباز حضرت زهرا (س)، امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

این مسئول اضافه کرد: اگر به دنبال تداوم راه شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس باید مانند حضرت زهرا (س) ولایت‌پذیر باشیم و گوش به فرمان منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی با دشمنان انقلاب در سه عرصه مذهبی، اقتصادی و سیاسی در نبرد است که لازمه پیروزی در این نبرد وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولین و استقامت در برابر سختی‌هاست.

نجف‌زاده یادآور شد: شهدا به تکلیف عمل کردند و ما نیز برای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌ شهیدان، سیره عملی نبوی (ص) و علوی (ع) باید آتش به اختیار عمل کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

رئیس دادگستری تربت جام بیان‌ داشت: ولایتمداری را با صدایی رسا فریاد بزنید و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار دل‌ها اقتدا کنید و سربازی ولایت را از سیدالشهدای مقاومت سرمشق بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار