مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و امامین انقلاب بود

«‌سلامی‌» گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و امامین انقلاب، یک مجاهد مخلص فی سبیل الله بود.
کد خبر: ۴۹۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ - 03January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان سمنان در همایش روز بزرگداشت روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سیلمانی و ابوالمهدی  المهندس به همراه تجلیل از شهدای گمنام  و مدافع حرم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و سردار زارعی دوست و همرزم سردار سلیمانی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳ دهم دی‌ بفرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یوم‌الله است و آن‌هم یوم‌الله شکست قطعی آمریکا در منطقه و جهان ان‌شاءالله خواهد بود.

وی بیان داشت: در روز شهادت سردار دل‌ها یادی می‌کنیم از همسنگران شهیدمان و شش شهید عزیز والامقامی که این روز‌ها میهمان مردم استان ما و میهمان این جلسه و مراسم هستند و به ارواح پاک و مطهر این انسان‌های وارسته و همه مدافعان حرم، یاران سردار شهید سلیمانی عزیز و شهید والامقام ابومهدی المهندس سلام و درود می‌فرستیم.

سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و امامین انقلاب بود

سلامی افزود: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و امامین انقلاب، یک مجاهد مخلص فی سبیل الله بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو روز قبل صدق و اخلاص را خلاصه نماد و نمایه مکتب شهید سلیمانی خواندند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی، قهرمان ملّی و امتی ما، نمونه بارز مجاهدت هوشمندانه و نوآورانه در دنیا بود که دفاع مقدس را پس از ۳۰ سال با یک مدل به‌روز شده نمایان کرده و جبهه متحد اسلامی و جبهه مستضعفان عالم را تشکیل داد و همه ادیان و مذاهب را در مقابل استکبار و صهیونیسم بین‌الملل ساماندهی کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس ادامه داد: حاج قاسم فرمانده جبهه مقاومت اسلامی صرفاً یک مجاهد مخلص عرصه نظامی نبود، او یک سیاستمدار بود، یک دیپلمات بود و معادلات جهانی را به‌خوبی می‌شناخت و بهترین راه‌حل‌ها را ارائه می‌داد.

وی گفت: سردار سلیمانی عزیز برای جوانان کشور ما و امت اسلامی الهام‌بخش بود‌ و خون پاکش رویش‌های جدیدی را در امت اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی به وجود آورد.

سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و امامین انقلاب بود

سلامی افزود: تجربه گران‌مایه دوران با عظمت دفاع مقدس، ایمان و اخلاص و توکل، آرمان‌گرایی و واقع‌بینی، پیروی محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و به‌کارگیری دقیق تدابیر رهبری، ایستادگی و مقاومت بی‌نظیر او در صحنه‌های سخت، سنگین و پیچیده منطقه از دیگر عوامل و سرمایه‌های حاج قاسم سلیمانی بود که این‌چنین او را در چشم جهانیان و ملّت بزرگ ما عزیزکرده بود.

وی گفت: روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و به ارواح پاک و مطهر شهیدان عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم سلام و درود می‌فرستیم.

سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و امامین انقلاب بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار