نماینده مردم در مجلس:

شهادت سردار «سلیمانی» برای نظام عزت و سربلندی آورد

رضائی با بیان اینکه امروز مکتب سلیمانی در حال تغییر جریانات منطقه است، گفت: قطعاً در آینده مکتب سلیمانی رکن اساسی معادلات و تغییرات منطقه خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 03January 2022

شهادت سردار سلیمانی برای نظام عزت و سربلندی آورد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی رضائی» رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن تسلیت دومین سالگرد شهادت قهرمانانه سرباز وطن حاج قاسم سلیمانی به رهبری، ملت قهرمان پرور ایران و همرزمان ایشان، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی تمام عمر با برکت خود را در راه دفاع از ایران اسلامی سپری کرد و شهادت این سرباز ولایت موجی از اتحاد و همدلی را در بین ایرانیان ایجاد کرد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین یادآور شد: در دومین سالگرد شهادت این قهرمان ملی، رهبر معظم انقلاب اسلامی یک جمله فرمودند که «سلیمانی عزیز، ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بوده و هست» که همین یک جمله نشان دهنده جایگاه ویژه ایشان نزد رهبر و ملت و جهان اسلام است.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین رهبری فرزانه فرمودند «حاج قاسم صد بار در معرض شهادت قرار گرفته بود؛ این بار اوّل نبود، ولی در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد فی‌سبیل‌الله از هیچ چیز پروا نداشت؛ نه از دشمن پروا داشت، نه از حرف این و آن پروا داشت، نه از تحمّل زحمت پروا داشت.»

وی افزود: شکوه و حضور مردم در صحنه تشییع پیکر سردار دل‌ها و حمله موشکی حماسه‌ساز نیرو‌های نظامی ولایتمدار کشورمان به پایگاه عین الاسد آمریکا، قدرت الهی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان داد و شهادت و دلدادگی را تعریف و معنای دیگری کرد. رضائی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به‌گونه‌ای زندگی کرد که بعد از شهادتش مکتب سلیمانی شکل گرفت که در همه زوایای زندگی شخصی و کاری ایشان مشخص است، عنوان کرد: امروز این مکتب در حال تغییر جریانات منطقه است و قطعاً در آینده مکتب سلیمانی رکن اساسی معادلات و تغییرات منطقه خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران عزیز انصافاً با حضور باشکوه در تشییع و گرامیداشت حاج قاسم و تکرار آن در سال‌های بعد، قدردانی خود را به ایشان نشان دادند. جا دارد مسئولان نیز با الگو قرار دادن خط فکری این شهید آسمانی و ادامه دادن راه او، دین خود را به مردم ادا کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار