نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

گفتمان مکتب «حاج قاسم» مقاومت و انقلابی‌گری است

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: حاج قاسم یک مکتب بود و مکتب بدون گفتمان نمی‌شود، گفتمان این مکتب مقاومت و انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۴۹۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ - 03January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم بزرگداشت سردار حاج «قاسم سلیمانی» در تبریز اظهار داشت: در شرایطی که جبهه کفر به سرکردگی آمریکا با تمام ظرفیتش پای کار آمده بود تا این منطقه را تضعیف و مردمانش را تسلیم کند، اما خون حاج قاسم جوشید و یک یوم الله را رقم زد.

وی افزود: چرایی یوم الله بودن روز تشییع سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» را می‌توان در ثمرات حاصله از شهادت وی جست و جو کرد. حاج قاسم یک مکتب بود و مکتب بدون گفتمان نمی‌شود، گفتمان این مکتب مقاومت و انقلابی گری است.

این مسئول با بیان اینکه حاج قاسم به دنیا و مسئولیت‌ها و مقام‌ها فکر نمی‌کرد و به مردان جنگ مخلص در راه خدا عشق می‌ورزید، افزود: محافظت و ترویج فرهنگ سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» گام بلندی در راستای صیانت از شعائر و آرمان‌های انقلابی و اسلامی است که باید با قدرت در جامعه دنبال شود و تمامی اقشار در این ارتباط وظیفه دارند.

حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اینکه این قهرمان ملی داشته‌های بسیاری برای به تصویر کشیدن دارد، عنوان کرد: دشمنان ایران سال‌هاست با تهاجم فرهنگی به دنبال معرفی الگوهای غربی به جوانان ما هستند، اما با تلاش شهید حاج قاسم سلیمانی، نوجوانان و جوانان او را الگوی خود قرار می‌دهند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه امیدوارم برای نسل‌های بعدی در کنار کتب درسی فیلمی از حرکات این شهید در مدارس باشد و باید تولید محتوای فاخر شود، گفت: ما باید در بستر فضای مجازی و نرم افزارهای داخلی و خارجی کنش گری فعالی داشته و مکتب سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم را بیش از پیش بشناسانیم.

وی متذکر شد: خالی نکردن میدان، داشتن استراتژی در تولید محتوای مناسب توطئه دشمنان نظام اسلامی را ناکارآمد می‌کند. باید فعالیت دو چندان در فضای مجازی داشته باشیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار