سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز:

«لبیک یا سلیمانی» در کشورهای مختلف به صدا درآمده است

حجت‌الاسلام «رجب‌زاده» گفت: لبیک «یا سلیمانی» در کشورهای مختلف به صدا درآمده و مکتب اسلامی در نقاط مختلف جهان گسترش پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۹۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 03January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «مظفر رجب‌زاده» سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز در عصر شعر «بصیرت سلیمانی» با اشاره به جایگاه ویژه سردار سپهبد شهید سلیمانی، اظهار داشت: فارغ از گرایش‌های سیاسی و جناح بندی‌های مختلف دیدیم که در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام میلیون‌ها نفر شرکت کردند و با یک بدرقه آسمانی با سردار دل‌ها بیعت کردند تا ادامه دهنده راه سردار سلیمانی باشند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز افزود: مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امامین انقلاب و مکتب اسلام است، این شهید بزرگوار در مکتب اسلام تربیت یافت و همواره مدافع انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به یک چهره بین‌المللی تبدیل شده است، ادامه داد: لبیک یا سلیمانی در کشورهای مختلف به صدا درآمده و مکتب اسلامی در نقاط مختلف جهان گسترش پیدا کرده است.

حجت الاسلام رجب‌زاده با بیان اینکه رهروان سید الشهدا هرگز تمام شدنی نیستند، گفت: باید در این دوران نیز همه مردم و مسئولان ادامه دهنده راه سردار سلیمانی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار