با حضور در امور مخاطبان ۱۶۲؛

عوامل رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوند

عوامل «رادیو مقاومت» از طریق تلفن ۱۶۲ پای صحبت‌های مخاطبان و علاقه‌مندان این شبکه می‌نشینند.
کد خبر: ۴۹۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ - 03January 2022

عوامل رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، عوامل شبکه رادیویی مقاومت روز سه شنبه (۱۴ دی) از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان سازمان صداوسیما (۱۶۲) در محل ساختمان روابط عمومی رسانه ملی، به تماس‌های مخاطبان این برنامه پاسخ خواهند داد.

رادیو مقاومت که امسال برای دومین سال پیاپی فعالیت خود را با شعار رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب شهید سلیمانی آغاز کرده بصورت ۲۴ ساعته با پخش تصویری؛ صدای مقاومت را به گوش همه‌ی مردم می‌رساند.

فعالیت تهیه کنندگان و گویند‌های حرفه‌ای معاونت صدا در این رادیو فرصت مغتنمی را بهره برداری مخاطب از یک رادیو فراهم کرده است، در کنداکتور ۲۴ ساعته این شبکه برنامه صبحگاهی سلام سردار به تهیه کنندگی فرهاد دهنوی و اجرای حمید عبیری ساعت هفت تا ۹ صبح، برنامه مثل پدر ساعت ۹ تا ۱۲ به تهیه کنندگی ساناز باقری و اجرای فاطمه نیرومند، فرمانده سومین برنامه زنده در کنداکتور رادیو مقاومت به تهیه کنندگی عباس پیری و اجرای فاطمه عباسی ساعت ۱۲ تا ۱۵ به روی آنتن می‌رود.

چهارمین بخش از برنامه‌های زنده رادیو مقاومت به تهیه کنندگی محمد بخشایش و اجرای فاطمه نصرآبادی به نام مرد میدان ساعت ۱۵ تا ۱۸ تقدیم مخاطبان می‌شود، عصر مقاومت هم ساعت ۱۸ تا ۲۱ به تهیه کنندگی فرهاد دهنوی و اجرای حسین شریفی به روی آنتن می‌رود و بخش شبانگاهی رادیو مقاومت با نام سرباز آرامش به تهیه‌کنندگی امیرحسین ثقفی و محمدجوادی‌نژاد و با اجرای آقایان سیدحامدحسینی و جواد تشکری پخش می‌شود.

روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح، فرهاد دهنوی، محمدبخشایش، حمید عبیری، جواد تشکری و خانم فاطمه عباسی و فاطمه نصرآبادی و همچنین دکتر رضاکوچک زاده مدیر رادیو مقاومت با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان سازمان صداوسیما (۱۶۲) با مخاطبان این شبکه به گفت‌وگو می‌پردازند.

مخاطبان رادیو مقاومت و عموم مردم می‌توانند سوالات، نظرات و پیشنهاد‌های خود را درباره این شبکه و برنامه‌های آن به صورت مستقیم با تماس تلفنی به شماره ۱۶۲ با عوامل این شبکه و برنامه‌ها مطرح کنند.

ساعت ۱۱ تا ۱۲ هم نشست خبری برای عوامل این شبکه با اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

رادیو مقاومت تا پایان دی سال جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد. این شبکه از طریق گیرنده‌های رادیویی روی موج اف ام ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز و همچنین از طریق سایت http://radiomoghavemat.ir/ و برنامه کاربردی ایرانصدا قابل دریافت است.

سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ هم بصورت ۲۴ ساعته جهت ارتباط مخاطبان و علاقه‌مندان با محتوای این شبکه رادیویی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار