پژوهشگر تاریخ اسلام؛

اسم سلیمانی در نقطه کانونی خطر، سرباز اول است

«قنبری» با بیان اینکه قاسم سلیمانی در نقطه کانونی خطر، سرباز اول است عنوان کرد: دشمنان نامه می‌دادند اما سپهبد شهید سلیمانی نامه آنها را باز نمی‌کرد برای اینکه حیثیت نظام سلطه در زیر گام‌های قاسم سلیمانی در هم کوبیده شود.
کد خبر: ۴۹۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 03January 2022

اسم سلیمانی در نقطه کانونی خطر، سرباز اول است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حشمت‌الله قنبری» پژوهشگر تاریخ اسلام پیش از ظهر امروز در گردهمایی بانوان در محل مصلای امام علی (ع) با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: نام قاسم سلیمانی به هویتی معنادار تبدیل شد. روزی که پیکر شهید سلیمانی قطعه قطعه شد، من در نماز جمعه تهران در رابطه با وجود مبارک او صحبت کردم، گفتم قاسم سلیمانی مالک اشتر ولایت و انقلاب اسلامی است.

قنبری با اشاره به فرزانگی و جامع‌الاطراف بودن مالک اشتر  عنوان کرد: من آن روز از سر احساس این مسئله را نگفتم و دو سال از آن روز سپری شده است. هر وقت احوالات مالک اشتر را بررسی کردم و ابعادی از زندگی اخلاقی و تربیتی و مجاهدت و ولایتمداری قاسم سلیمانی را تطبیق دادم دیدم که حرف آن روز در نماز جمعه، حرف دقیقی بود.

وی ابراز کرد: مکتب حضرت امیرالمومنین (ع) آنچنان خلاق و سرشار بر گستره زمان جاری است که پیوسته قدرت مالک پروری دارد. مالک اشتر پنجه گره گشا حضرت امیرالمؤمنین (ع) بود این جریان های حرکت آفرین باید به جریان درست در جامعه تبدیل شود و مادران باید چنین فرزندانی را تربیت کنند و پدران باید به چنین فرزندانی مباهات کنند.

قنبری با بیان اینکه قاسم سلیمانی در نقطه کانونی خطر، سرباز اول است و خودش می رفت و می گفت بیایید و با اشاره به اینکه مالک در کارها، گرفتار خطا و سستی نمی شود، عنوان کرد: دشمنان نامه می دادند اما سپهبد شهید سلیمانی نامه آنها را باز نمی کرد برای اینکه حیثیت نظام سلطه در زیر گام های قاسم سلیمانی در هم کوبیده شود.

وی با طرح این سوال که در جمهوری اسلامی و در کل گستره عالم خاکی، کدام سردار به دامنه قاسم سلیمانی پیدا می کنید، تصریح کرد: ملکوت قاسم سلیمانی متفاوت است؛ شهید سلیمانی امت اسلامی و جریان انسانیت را داغدار خود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار