رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

حاج قاسم نماد عزت، غیرت و استکبارستیزی است

حجت‌الاسلام دهدار گفت: حاج قاسم نماد کاملی از عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی و دفاع از میهن اسلامی و مردم مظلوم منطقه است.
کد خبر: ۴۹۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 03January 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در جمع کارکنان وظیفه این ستاد به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همرزمانش اظهار داشت: شهید سلیمانی در اوج اقتدار و صلابت در میدان جنگ، با مومنین، دوستان و همراهانش دریایی از تواضع، عطوفت و مهربانی بود و این‌ها از الطاف مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی افزود: حاج قاسم نماد کاملی از عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی و دفاع از میهن اسلامی و دیگر مردم مظلوم منطقه است و هنوز هم شنیدن نام و مکتبش، ترس را بر جان دشمنان طنین انداز می‌کند.

حجت‌الاسلام دهدار با بیان اینکه شهید سلیمانی همچون امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) هیچ وقت در مسیری که انتخاب کرد، پشیمان نشد، گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید سلیمانی همراهی و تبعیت کامل از ولایت بود تا هر آنچه برایش مکلف شده انجام دهد.

وی اضافه کرد: حاج قاسم فرمانده‌ای بااخلاص بود؛ لذا در عین صلابت و با وجود بحران‌های متعدد آرامش خاصی داشت که این آرامش قلبی به واسطه توکل و اخلاص ایشان به وجود آمده بود.

حجت‌الاسلام دهدار خاطرنشان کرد: زندگی ساده، بی‌تکلف و بدون تشریفات حاج قاسم سلیمانی و مردمی بودن او یکی دیگر از ویژگی‌های آن شهید بود که این ویژگی و سایر خصایل اخلاقی این شهید بزرگوار باید برای جوانان به‌ویژه شما سربازان، الگو و نمونه باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار