فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

شهید سلیمانی شخصیت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم است

امیر صباحی‌فرد گفت: شهید سلیمانی شخصیّت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم است و سیره و اخلاق این شهید بزرگوار باید الگوی نسل جوان این مملکت باشد.
کد خبر: ۴۹۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 03January 2022

شهید سلیمانی شخصیت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سپهبد سلیمانی با بیان اینکه ترور این شهید والامقام بطور ناجوانمردانه و توسط شقی‌ترین افراد جهان انجام گرفت، اظهار داشت: آزادی و امنیت امروز این مرز و بوم به خاطر رشادت‌های امثال این غیورمردان است و قطعا اگر شهدا نبودند، آزادی و امنیت در کشور وجود نداشت.

وی افزود: ازدحام جمعیّتی که در تشییع جنازه این شهید بزرگوار وجود داشت و حالت بغض‌آلودی که رهبر انقلاب در هنگام نماز بر پیکر او داشتند، نمایانگر عزّت این شهید است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش هچنین با اشاره به پایداری و استقامت استان خوزستان در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: پایداری و استقامت همه شهدا مانع این شد که دشمنان اسلام و کشور به نیّات پلید خود برسند.

امیر صباحی‌فرد با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی شخصیّت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم است و سیره و اخلاق این شهید بزرگوار باید الگوی نسل جوان این مملکت باشد، تصریح کرد: ما توانستیم و به دنیا نشان دادیم که نگذاشتیم پرچم اسلام و انقلاب بر زمین بماند.

وی خطاب به حاضران گفت: تاریخ جنگ را بخوانید و مطالعه کنید، استان خوزستان شهدای زیادی تقدیم این انقلاب کرده است و این شهدا خیلی به گردن ما حق دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی جنوب غرب، بازدید کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها