رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران خبر داد؛

شناسایی ۳۰۰ خانه پلاک قرمز در طرح «ظفر ۱۵»

سردار رحیمی از شناسایی ۳۰۰ خانه پلاک قرمز در طرح ظفر ۱۵ خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ - 04January 2022

شناسایی ۳۰۰ خانه پلاک قرمز در طرح ظفر ۱۵به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه طرح ظفر ۱۵ در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه پانزدهمین مرحله طرح ظفر با رویکرد مبارزه با خرده‌فروشان، عمده‌فروشان، قاچاقچیان و معتادان متجاهر برگزار شد، اظهار داشت: در این طرح کلیه مناطق حاشیه‌نشین و بی‌دفاع شهری را به صورت نقطه به نقطه مورد بررسی قرار داده ایم.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۰۰ خانه پلاک قرمز در تهران وحود دارد که متروکه هستند و به محلی برای فروش و مصرف مواد مخدر تبدیل شده‌اند؛ این خانه‌ها بار‌ها شناسایی و توسط پلیس پلمب شده‌اند.

سردار رحیمی گفت: این خانه‌ها ساعتی یا روزانه برای خرید و فروش مواد مخدر اجاره داده می‌شوند؛ ما استعلام این خانه‌ها را گرفته‌ایم و مالکان این خانه‌ها بدانند براساس ماده ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر این قبیل منازل اگر مورد استفاده برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر قرار بگیرند باید به نفع دولت مصادره شوند.

وی ادامه داد: در این طرح دو تُن و ۱۲۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است. همچنین پنج باند مواد مخدر منهدم و ۹۶ قاچاقچی عمده و هزار و ۷۳۵ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در این طرح ۲۳ نفر از اراذل و اوباش که در زمینه فروش مواد مخدر فعالیت می‌کردند، شناسایی شدند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها