معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:

اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت مخلصانه شهید سلیمانی است

سردار نقدی گفت: تروریست‌ها که از حمایت آمریکا، اروپا و آل سعود برخوردار بودند به واسطه جهاد مخلصانه سردار سلیمانی و سربازانش با شکست‌های مهلک و پی در پی مواجه شدند و امروز جبهه مقاومت است که در این عرصه ماندگار و مقتدر‌تر از گذشته حضور دارد.
کد خبر: ۴۹۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 04January 2022

اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت مخلصانه شهید سلیمانی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین جشنواره کارمند تراز حاج قاسم سلیمانی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: رمز ماندگاری و پیروزی سردار سلیمانی در جبهه‌های حق علیه باطل، اخلاص او است.

وی افزود: اخلاص زمانی خود را نشان می‌دهد که انسان وارد جبهه‌ای شود که همه از ورود به آن جبهه نهی و شماتت می‌کنند و هیچ چشم‌اندازی برای پیروزی در آن دیده نمی‌شود.

سردار نقدی گفت: حاج قاسم بعد از چند دهه ایثار و فداکاری و همواره در سنگر حق بودن و یاری رساندن به مظلومان در معرکه‌ای وارد می‌شود که همه جناح‌های سیاسی و نظامی می‌گویند که وارد این عرصه نباید شد؛ نظامی‌ها می‌گویند این جبهه شکست است؛ چراکه درصد بالایی از خاک سوریه و عراق اشغال شده است و سیاسیون نیز به جهت عدم شناخت و سطحی‌نگری می‌گویند این جبهه، جبهه حمایت از دیکتاتوری است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: اما سردار حاج قاسم سلیمانی برای اجرای فرمان ولی فقیه با همه وجود وارد این عرصه خطیر می‌شود و خدا نیز پاداش این اخلاص را با پیروزی‌های معجزه‌آسا و شگفت‌انگیز می‌دهد.

وی بیان کرد: جبهه‌ای که داعش و گروه‌های تروریستی در آن از حمایت آمریکا و اروپا و ثروت‌های آل سعود برخوردار بود به واسطه جهاد مخلصانه سردار سلیمانی و سربازانش با شکست‌های مهلک و پی در پی مواجه شد و امروز جبهه مقاومت است که در این عرصه ماندگار و مقتدر‌تر از گذشته حضور دارد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در تشییع پیکر حاج قاسم ده‌ها میلیون نفر پیکر پاک ایشان را بدرقه کردند، افزود: شهید سلیمانی نگاه ویژه‌ای به مردم داشت، خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و در این مسیر نیز خالصانه و خاشعانه تلاش کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: سردار سلیمانی در نوشته‌هایش مردم ایران را اینگونه مورد خطاب قرار می‌دهد «مردم سربلند و پرافتخار ایران که جان من هزاران بار فدای شما باد»؛ پس کارمند در تراز مکتب حاج قاسم باید خود را خدمتگزار مردم بداند.

وی اظهار داشت: ملت بزرگ و عزیز ایران که فشار‌ها و سوء مدیریت‌ها را تحمل کردند و همواره از نظام و انقلاب اسلامی حمایت کردند به واقع لایق خدمتگزاری هستند. ما باید به این ملت عزیز خدمت کنیم و خود را نوکر مردم بدانیم؛ زیرا قطعاً این رویکرد در سیره رفتاری کارمند در تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

سردار نقدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید در کشور، گفت: چند سالی است که رهبر انقلاب در ارتباط با موضوع تولید و اهمیت آن تأکید می‌کنند؛ از این‌ رو امروز یکی از مصادیق مهم کارمندان در تراز حاج قاسم سلیمانی تبعیت از ولایت فقیه و گام برداشتن در مسیر رونق تولید داخلی است.

وی افزود: امروز اگر ما در تأمین کالا‌های اساسی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشیم، از وابستگی خارج می‌شویم و دیگر دشمن نمی‌تواند ما را تحریم کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خاطرنشان کرد: بسیجیان ما اگر می‌خواهند به وصیت‌نامه سردار سلیمانی عمل کنند، باید محور تولید باشند و در این مسیر گام‌های اساسی بردارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار