فرمانده سپاه تهران بزرگ:

سردار سلیمانی آرزومند نجات بشریت از ظلم و ستم بود

سردار حسن‌زاده گفت: سردار سلیمانی همه مظلومان جامعه را خانواده خود می‌دانست و آرزوی او نجات همه بشریت از ظلم و ستم بود.
کد خبر: ۴۹۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 04January 2022

سردار حسن‌زادهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در نخستین جشنواره کارمند تراز حاج قاسم سلیمانی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی همان مکتب امامین انقلاب است و این مکتب به حق، منطبق با مکتب عاشوراست.

وی افزود: ما باید مؤلفه‌های و شاخص‌های اصلی این مکتب را احصا کرده و در تمام اقشار جامعه تسرّی دهیم؛ که در واقع با این اقدام، بزرگ‌ترین گام را در مسیر رسیدن جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی برداشته‌ایم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی، ما را در راه رسیدن به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کمک کرده است. گفت: امروز همه کارمندان و انسان‌های مؤمن و وارسته تلاش می‌کنند تا خود را به شخصیت عظیم حاج قاسم نزدیک کنند.

سردار حسن‌زاده در ادامه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی نوع نگاه ایشان به مردم بود که همواره سعی داشتند مردم را تحت چتر حمایتی خود ببینند و در این مسیر قرار دهند.

وی با بیان اینکه هر انسانی که بیشتر رنگ خدایی بگیرد، نوع رویکردش به جامعه و دیگر انسان‌ها نگاهی برادرانه و پدارنه خواهد بود، افزود: سردار سلیمانی همه مظلومان جامعه را خانواده خود می‌دانست و آرزوی او نجات همه بشریت از جور و ستم بود. او خواستار سعادتمندی همه بشریت بود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) در ادامه اظهار داشت: سردار سلیمانی سرباز وطن بود و همه دغدغه‌اش کاستن از نگرانی‌ها و مرتفع کردن مشکلات مردم بود. او می‌خواست جامعه اسلامی و جامعه بشری را نجات دهد.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: سه ویژگی مهم سردار سلیمانی ارتباط با خدا، ارتباط با ولایت و امامت و ارتباط با مردم و نوع رویکرد ایشان به مردم است که باید این مسائل، مورد توجه نسل جوان قرار گیرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه امروز گام برداشتن در مسیر تولید و مرتفع مردن نیاز‌های مردم، عرصه نبرد با دشمن است، گفت: فردا تجمع بزرگی با حضور کارگران تحت عنوان «مردان میدان تولید» در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار