نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

قرائت صحیح سیره شهید سلیمانی مانع تحریف سیدالشهدای مقاومت می‌شود

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: اگر قرائت صحیحی نسبت به سیره شهید سلیمانی نداشته باشیم ممکن است در آینده دشمن موفق شود این شخصیت بزرگ را تحریف کند؛ بر همین اساس باید تبیین‌های قابل تأمل، دقیق و فکری صورت گیرد تا این شهید والامقام الگویی برای جوانان و نوجوانان آینده باشد.
کد خبر: ۴۹۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 04January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» شب گذشته در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در حسینیه آیت الله شاهرودی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: اثری که شهادت و مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی داشت از اثر تمامی مجاهدات این شهید بیشتر بود و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند استکبار بیش از سردار سلیمانی، از شهید سلیمانی خسارت می‌بیند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین شخصیت شهید سلیمانی را نه تنها به‌عنوان یک جریان بلکه یک مکتب اعلام کردند و فرمودند که باید مکتب شهید سلیمانی را بین جوانان و نوجوانان نهادینه کنیم.

علم‌الهدی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی، استکبار جهانی مفتضح شد و اندیشه غربزدگی از بینش جوانان کشور رخت بربست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: در برنامه‌های گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و برنامه‌های فرهنگی که برگزار می‌شود اغلب به شرح زندگی و خصوصیات و بیان عظمت و اهمیت فعالیت‌های این شهید در مقاطع مختلف پرداخته می‌شود که تأمین کننده احساسات است اما درباره کسی که قرار است مکتب و الگو و اسطوره جوانان و نوجوانان آینده باشد، باید تبیین‌های قابل تأمل و دقیق و فکری صورت گیرد.

وی بیان داشت: اگر مسائل تبیین نشود و قرائت صحیح نسبت به سیره این شهید نداشته باشیم ممکن است در آینده دشمن موفق شود این شخصیت بزرگ را تحریف کند. اگر بخواهیم شخصیت شهید سلیمانی را خلاصه کنیم باید شخصیت وی را تحت ایمان قوی و زیست شهادتی بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: شهید سلیمانی در عرصه‌هایی که وارد می‌شد و نقش‌آفرینی می‌کرد متکی بر باور قطعی نسبت به خدا بود. او به دنبال پست و مقام نبود و تنها به اسلام خدمت می‌کرد و هدفی جز رضایت پروردگار و شهادت نداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار