نماینده مردم در مجلس:

لزوم پیگیری ترور شهید سلیمانی در مجامع بین‌المللی

عزیزی گفت: دستگاه دیپلماسی و قضایی کشورمان باید از حیث سیاسی و دیپلماتیک موضوع ترور شهید سلیمانی را در مجامع بین‌المللی دنبال کنند تا عاملان این اقدام تروریستی محکوم شوند.
کد خبر: ۴۹۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 04January 2022

لزوم پیگیری ترور شهید سلیمانی در مجامع بین‌المللی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابراهیم عزیزی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص اهمیت رسیدگی بین المللی به ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی و برخورد با عاملان این جنایت، اظهار داشت: همانطور که همگان می‌دانند ترور شهید سلیمانی به دستور شقی‌ترین انسان روی زمین انجام شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اقدام جنایتکارانه از سوی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی انجام شده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در آن زمان پاسخ اقدامشان را دیدند، اما باید اذعان کرد نیرو‌های مقاومت در نزدیک‌ترین موقعیت به سران رژیم صهیونیستی قرار دارند و به موقع پاسخ آن‌ها نیز داده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتقام در مقام عمل را دنبال خواهیم کرد تا انسان‌های کثیفی که دستشان به خون سردار دل‌ها آلوده است به سزای عملشان برسند، ادامه داد: این مهم در حالیست که دستگاه دیپلماسی و قضایی کشورمان نیز باید از حیث سیاسی و دیپلماتیک نیز موضوع را در مجامع بین المللی دنبال کنند تا عاملان این اقدام تروریستی محکوم شوند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید یادآور شد کمیته حقوق بشر مجلس نیز پیگیری‌هایی داشته، اما همه این موارد باید در یک راستا دنبال شود تا عوامل این اقدام ضدبشری تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته امیدی به سازمان‌های بین‌المللی تحت حمایت کاخ سفید نیست، اما این مهم باید پیگیری شود تا ابعاد جنایت آمریکایی‌ها برای همگان مشهود شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار