نماینده مردم در مجلس:

تروریسم دولتی آمریکا باید محکوم شود

عباس‌زاده مشکینی با بیان اینکه تروریسم دولتی آمریکا باید محکوم شود، گفت: ترور شهید سلیمانی مصداق تروریسم دولتی است که باید از سوی شورای امنیت مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۹۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 04January 2022

تروریسم دولتی آمریکا باید محکوم شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود عباس‌زاده مشکینی» سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص نامه نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به رئیس دوره‌ای شورای امنیت برای مجرم شناختن آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید سلیمانی، اظهار داشت: هم اکنون شورای امنیت سازمان ملل با مهم‌ترین و جدی‌ترین امتحان خود در مقابل افکار عمومی دنیا مواجه است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی با توجه با اظهارات سران ایالات متحده و رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ترور شهید سلیمانی از سوی آن‌ها انجام شده، دیگر جایی برای فرافکنی باقی نمی‌ماند.

وی با اشاره به اینکه ترور شهید سلیمانی مصداق تروریسم دولتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، ادامه داد: بر این اساس می‌توان اذعان کرد شورای امنیت سازمان ملل اکنون باید نشان دهد اعتبار و استقلال دارد یا خیر؟.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه شورای امنیت همواره استاندارد‌های دوگانه‌ای در اقدامات و رفتارهایش داشته است، افزود: از این رو با توجه به عملکردشان در گذشته انتظار نمی‌رود آن‌ها اقدام قانونی و عادلانه‌ای علیه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها انجام دهند و آن‌ها را محکوم کنند، اما باید موضع خودشان را اعلام کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس ملت‌های دنیا اکنون در انتظار هستند تا مشخص شود نقش شورای امنیت بر اساس اهداف تعیین شده از سوی سازمان ملل اجرایی می‌شود یا خیر؟.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار