رئیس بسیج سازندگی استان گیلان:

ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در گیلان آغاز می‌شود

سرهنگ «ابراهیمی» با بیان این‌که همکاری تنگاتنگی بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای رفع محرومیت وجود دارد، گفت: برای فاز سوم مسکن مددجویان، ساخت ۵۰۰ واحد به بسیج سازندگی ابلاغ شده است که تا چند روز آینده اجرای این پروژه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ - 04January 2022

ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در گیلان آغاز می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «احمد ابراهیمی» رئیس بسیج سازندگی استان گیلان، در مراسم اختتامیه ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومان در رشت، با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد مسکونی توسط سپاه در گیلان ساخته شده است، اظهار داشت: همکاری تنگاتنگی بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای رفع محرومیت وجود دارد.

رئیس بسیج سازندگی استان گیلان با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی نابسامان فعلی توانستیم هر واحد را با میانگین ۵۵ میلیون تومان بسازیم، تصریح کرد: ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویان را تمام کردیم.

وی با بیان اینکه مجموعه بسیج سازندگی در استان گیلان حدود ۶۰ پرسنل دارد، اما به جمعیت عظیم بسیجیان وصل است، افزود: بسیجیان با همه وجود در کنار کمک به مردم در دوران کرونا، ساخت ۸۷ مسکن مددجویان در سیل گلستان را نیز در همین ایام انجام دادند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه سختی‌های مسیر، بسیجیان را با اراده‌تر و مصمم‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی بدون هیچ لغزشی پای کار ساخت واحد‌های مسکونی محرومان است.

وی متذکر شد: برای فاز سوم مسکن مددجویان، ساخت ۵۰۰ واحد به بسیج سازندگی ابلاغ شده است که تا چند روز آینده اجرای این پروژه را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها