هشدار مقاومت به تل آویو درباره وارد شدن گزندی به اسیر «ابوهواش»

گروه‌های مقاومت فلسطین، اشغالگران اسرائیلی را مسئول کامل جان هشام ابوهواش اسیر فلسطینی دانستند.
کد خبر: ۴۹۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ - 04January 2022

هشدار مقاومت به تل آویو درباره وارد شدن گزندی به اسیر «ابوهواش»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس به نقل از المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین، اشغالگران اسرائیلی را مسئول کامل جان هشام ابوهواش اسیر فلسطینی دانستند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین درباره وارد شدن هرگونه گزندی به هشام ابوهواش هشدار داده و آنرا به مثابه تجاوز و تعدی به ملت فلسطین برشمردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند: ما خواستار این هستیم که روز جمعه آینده جمعه خشم مردمی در فلسطین باشد.

از سوی دیگر جمیل علیان مسئول پرونده اسیران فلسطینی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم گفت: زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرده است که اگر ابوهواش شهید شود، تل آویو هدف قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: اگر ابوهواش به شهادت برسد، وضعیت جدیدی در فلسطین علیه رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد مانند نبرد شمشیر قدس و عملیات تونل آزادی. مقامات اشغالگر در اتخاذ تصمیم در موضوع هشام ابوهواش ناتوان و در اتخاذ تصمیم مبادله اسیران هم عاجز هستند.

علیان افزود: هرکسی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی را مطالعه می‌کند، می‌داند که رژیم صهیونیستی در حالت سردرگمی به سر می‌برد، به‌ویژه اینکه در محافل اسرائیلی ترس زیادی از ورود به نبرد جدیدی مشابه شمشیر قدس وجود دارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار