دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

موشک‌هایی که به اسرائیل شلیک کردیم، توسط شهید سلیمانی به دست ما رسید

النخاله گفت که موشک‌هایی که با آن، تل‌آویو هدف قرار گرفت، برای نخستین بار، با نظارت سردار سلیمانی به دست این جنبش رسید.
کد خبر: ۴۹۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 04January 2022

موشک‌هایی که به اسرائیل شلیک کردیم، توسط شهید سلیمانی به دست ما رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اظهار داشت که نام شهید قاسم سلیمانی بسیار والاتر از تمام نام‌هایی است که وی را ترور کردند و در صدر این افراد، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا قرار دارد.

شبکه خبری العالم به نقل از النخاله گزارش داد: «خون شهید سلیمانی را ریختند؛ زیرا وی، مانع اصلی در برابر سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بود».

وی با بیان اینکه حاج قاسم، در صدر مجاهدان فلسطین قرار داشت، گفت: «وی، مدافع مسئله فلسطین بود... موشک‌هایی که با آن، تل‌آویو هدف قرار گرفت، برای نخستین بار، با نظارت قاسم سلیمانی به دست ما رسید».

دبیر کل جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: سلیمانی به ما تأکید کرد که هرگز بدون مبارزه، پیروز نخواهیم شد... آری، این مسئله و مقاومت فلسطین است که به دشمن می‌گویند: اگر تمامی سلاح‌های دنیا را داشته باشید، ما شما را محاصره می‌کنیم».

در همین ارتباط، «یوسف الحساینه» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اخیرا در سخنانی به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد سلیمانی گفت که به فضل خدا و جانفشانی شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، مقاومت در منطقه دچار تحول شد.

او گفت: «ترور قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس به زودی موجب پیروزی‌های درخشان شده و مسیر روشنی را پیش روی نسل‌های پس از این قرار می‌دهد و توطئه‌های سازش را از میان بر می‌دارد.»

الحساینه تأکید کرد: «عهد می‌بندیم که فلسطین و مردم مقاومت هرگز مواضع قهرمانانه و جانفشانی‌های بزرگ سلیمانی و مهندس و تمامی شهدای راه قدس و فلسطین را فراموش نخواهند کرد.»

این عضو ارشد جهاد اسلامی گفت که اتفاقات و وقایع نشان می‌دهد که مقاومت فلسطین و منطقه ابتدا به فضل خداوند و سپس تلاش این دو شهید و فداکاری قهرمانان فلسطینی در سرایا القدس و کتائب القسام و دیگر گروه‌های نظامی مقاومت شاهد تحول بزرگی شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار