تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری به نشانه همبستگی با اسرا

صد‌ها فلسطینی با تجمع در مناطق مختلف کرانه باختری، خواستار آزادی اسرای بازداشتی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اعتصاب‌کنندگان غذا شدند.
کد خبر: ۴۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ - 04January 2022

تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری به نشانه همبستگی با اسرابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، صد‌ها فلسطینی امروز (سه‌شنبه) در مناطق مختلف کرانه باختری تجمع کرده و با سر دادن شعار‌هایی خواستار نجات اسرای بازداشتی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اعتصاب‌کنندگان غذا شدند.

شماری از فلسطینیان نیز مقابل دفتر کمیته جهانی صلیب سرخ در شهر البیره واقع در کرانه باختری تجمع کرده و تصاویر اسرای بازداشت‌شده و پلاکارد‌هایی را در دست داشتند که طی آن آزادی همه اسرا را خواستار شدند.

تجمع‌کنندگان شعار‌هایی در محکومیت سیاست بازداشت اداری و درخواست آزادی فوری اسرای اعتصاب‌کننده غذا به ویژه «هشام ابو هواش» که از ۱۴۱ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده، سر دادند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، «حسن عبدربه» سخنگوی کمیته امور اسرا و آزادگان در سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) درباره وخامت حال ابو هواش و احتمال شهادت وی هشدار داد.

عبدربه گفت که هر لحظه‌ای که می‌گذرد احتمال شهادت ابو هواش نیز بیشتر می‌شود.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، فلسطینیان ساکن شهرک دورا در جنوب الخلیل نیز به نشانه همبستگی با ابو هواش، دست به اعتصاب زده و مراکز تجاری این شهرک از صبح امروز سه‌شنبه تعطیل شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها