سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین:

مقاومت، شهادت احتمالی اسیر «أبو هواش» را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

ابومجاهد در سخنانی با اشاره به وخامت اوضاع جسمانی اسیر «هشام أبو هواش» در زندان‌های رژیم صهیونیستی، گفت: مقاومت، شهادت احتمالی این اسیر فلسطینی را بی پاسخ نمی‌گذارد.
کد خبر: ۴۹۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ - 31December 2021

مقاومت، شهادت احتمالی اسیر «أبو هواش» را بی‌پاسخ نمی‌گذاردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «ابو مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین به وخامت اوضاع جسمانی اسیر «هشام أبو هواش» در زندان‌های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، ابو مجاهد اعلام کرد که در صورت شهادت أبو هواش، اوضاع بار دیگر شعله ور خواهد شد. وی افزود: در صورت شهادت اسیر أبو هواش، مقاومت این اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نمی‌گذارد.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین یادآور شد: رژیم صهیونیستی سیاست مرگ تدریجی را در قبال اسیر أبو هواش در پیش گرفته است. ما خواستار آن هستیم که نهاد‌های حقوق بشری به وظیفه و مسئولیت خود در قبال اسیر أبو هواش عمل کنند.

در حال حاضر ۱۳۷ روز از اعتصاب غذای اسیر هشام ابو هراش در زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری می‌شود و طبق اعلام رسانه‌های فلسطینی، وی هم اکنون وضعیت جسمانی وخیمی دارد. هر لحظه امکان شهادت این اسیر فلسطینی وجود دارد.

روز گذشته هم «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این ارتباط هشدار داد که اگر «هشام ابوهواش» که ۱۳۶ روز در اعتصاب غذا به سر می‌برد، شهید شود، این ترور را ترور از پیش برنامه ریزی شده توسط دشمن صهیونیستی می‌دانیم و طبق الزامات تعهد خود به موضوع رسیدگی می‌کنیم و به هر گونه ترور پاسخ می‌دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار