نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

امروز جبهه مقاومت بی نام شهید سلیمانی معنا و مفهومی ندارد

بروجردی گفت: امروز جبهه مقاومت بی نام شهید سلیمانی معنا و مفهومی ندارد و او خود و زندگی خود را وقف این راه نورانی کرد.
کد خبر: ۴۹۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ - 04January 2022

امروز جبهه مقاومت بی نام شهید سلیمانی معنا و مفهومی نداردبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، علاءالدین بروجردی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در همایش بین‌المللی شهید قدس که در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد در سخنانی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیداری که چند روز پیش با خانواده شهید سلیمانی داشتند فرمودند که شهید سلیمانی عزیز ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست. شهید سلیمانی متعلق به همه ملت‌هاست.

وی افزود: امروز جبهه مقاومت بی نام شهید سلیمانی معنا و مفهومی ندارد و او خود و زندگی خود را وقف این راه نورانی کرد. در این میان رهبری در سخنانی گفتند شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ با جنایت بزدلانه خود فکر می‌کرد که با ترور سردار سلیمانی و همراهان او می‌تواند نقطه پایانی برای این حرکت مقاومت گذاشته باشد در حالی که اشتباه فکر می‌کرد. اما ما دیدیم که بعد از شهادت شهید سلیمانی چه اتفاقی افتاد و مردم عراق نسبت به شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس چگونه ادای احترام کردند. در ایران هم دیدیم که چه مراسم تشییع بزرگی برای آن‌ها برگزار شد. در این مراسم مردم با سلایق مختلف آمدند و به این شهداء ادای احترام کردند. زیرا عشق به شهید سلیمانی مرزی نمی‌شناسند.

بروجردی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دو یاری بودند که نتوانستند دنیا را به تنهایی ترک کنند. آن‌ها با تمام وجود خود خداباور و مخلص بودند و با چنین تفکر و ویژگی‌هایی ترس در قاموس آن‌ها جایی نداشت.

وی اضافه کرد: در آن روز‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی که انقلاب یک نهال جوان بود امام (ره) گفتند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. امروز که انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است هم هیچ غلطی نخواهد توانست بکند. آن‌ها چهل سال است که در رسیدن به اهداف و برنامه‌های خود ناکام هستند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما با افتخار در کنار دوستانمان در جریان مقاومت در فلسطین ایستاده ایم و از آن‌ها در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم. در این میان نیز مقام معظم رهبری فرمودند: «ما برای مبارزه با رژیم صهیونیستی از هر فرد و گروهی که در این زمینه گام بردارد با افتخار حمایت می‌کنیم».

بروجردی تصریح کرد: امروز با افتخار جزو کشور‌های توانمند در حوزه موشکی هستیم و مفتخر هستیم در کنار دوستان خود در این راه مبارزه ایستادیم و مبارزه می‌کنیم.

وی در پایان گفت: شهید سلیمانی یک فرمانده برجسته نظامی بود. دوستان ما در جهاد اسلامی حماس، افغانستان و عراق شهادت می‌دهند که او شجاعانه و با احساس مسئولیت فراوان با داعش در سوریه و عراق مبارزه کرد و سرزمین‌های زیادی در این کشور‌ها از دست گروه‌های تروریستی آزاد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها