سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح:

تبعیت از ولایت والاترین ویژگی شهید سلیمانی بود

سردار شکارچی تبعیت از ولایت را والاترین ویژگی شهید سلیمانی دانست و گفت: حاج قاسم یکی از ملی‌ترین و مردمی‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و ستون مبارزه با نظام سلطه‌ بود.
کد خبر: ۴۹۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ - 05January 2022

تبعیت از ولایت والاترین ویژگی شهید سلیمانی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور امیر سرتیپ «محمودی» معاون اجرایی ارتش، حجت‌الاسلام «دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح شامگاه سیزدهم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت سپهبد سلیمانی، در مسجدالزهرا (س) شهرک شهید سرتیپ رسولی ستاد ارتش برگزار شد.

سردار شکارچی در این مراسم با تأکید بر ولایت‌مداری سردار دل‌ها گفت: شهید سلیمانی هرگز فکری جز سرفرازی و عزت اسلام و مظلومان جهان در افکارش نمی‌پروراند و زندگی خود را وقف مبارزه با ظالمان کرد و تبعیت از ولایت والاترین ویژگی این شهید بزرگوار و گرانقدر بود.

وی در ادامه افزود: تدبیر، صلابت و شجاعت شهید سلیمانی برگرفته از ایمان، قلب بزرگ، پایبندی و وفاداری به اسلام عزیز است و مزد انسانهایی چون ایشان که با اخلاص بودند جز شهادت نیست.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان سیدالشهدای محور مقاومت، یکی از ملی‌ترین و مردمی‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و ستون مبارزه با نظام سلطه‌گر و ظالم جهانی بود.

در ادامه این مراسم، ضمن مداحی و سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت شهادت فرمانده پرافتخار سپاه قدس، شهید سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش و دیگر شهدای والامقام محور مقاومت و شهدای مدافع حرم، گروه سرود فرزندان کارکنان ستاد ارتش در وصف دلاورمردی‌های شهیدان انقلاب اسلامی به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار