مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خبرداد؛

تشییع و تدفین پیکر ۹ شهید دفاع مقدس در استان فارس

سرهنگ «کوشکی» گفت: استان فارس افتخار دارد که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز 16 دی مراسم تشییع و تدفین 5 شهید گمنام و 4 شهید تازه تفحص شده شناسایی شده را برگزار کند.
کد خبر: ۴۹۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ - 05January 2022

تشییع و تدفین پیکر ۹ شهید دفاع مقدس همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس صبح امروز 15  در جمع خبرنگاران  در خصوص تشییع و تدفین شهدای گمنام در فارس اظهار داشت: استان فارس افتخار دارد که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز 16 دی مراسم تشییع و تدفین پنج شهید گمنام و چهار شهید تازه تفحص شده که مشخصاتشان احصا شده را برگزار کند.

 وی افزود: از این 9 شهید دو شهید با نام های حبیب‌الله حقیقی 18 ساله و علی اصغر شهبازی 15 ساله به ترتیب در روستای‌های «مبارک آباد» و «ده به» شهرستان قیر و کارزین، شهید معین‌الدین کهن فتح آبادی 23 ساله در روستای فتح آباد شهرستان خفر و شهید فیض الله کنعان حقیقی 19 ساله اهل شهر شیراز در روز 16 دی مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) تشییع و تدفین خواهند شد.

کوشکی با بیان اینکه پنج شهید گمنام نیز مهمان مردم فارس هستند، بیان کرد: از این  پنج شهید یک نفر در مرکز 07 ارتش در کازرون و چهار شهید گمنام دیگر در شهر شیراز به ترتیب در پادگان امام علی مرکز آموزش بیسج سپاه استان، یک شهید در پارک علم و فناوری شیراز، یک شهید در پادگان شهید اثری نژاد مرکز پشتیبانی نیروی دریایی سپاه و یک شهید هم درپادگان کمیل مرکز هوا و فضای سپاه تشییع و تدفین میشود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: در طول هفته گذشته تا اکنون حدود 300 نقطه استان مراسم یاد با شهدا و یاد یاران برگزار شده و این مراسم تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

کوشکی جهرمی در پایان گفت: مراسم اصلی در روز 16 دی در جوار حرم احمد ابن موسی از ساعت 7:30 صبح شروع  و مراسم تشییع  نیز از ساعت 8:30 صبح از سمت حرم شاهچراغ به  سمت شاهزاده قاسم برگزار می‌شود و سپس شهدا در محل‌های ذکر شده تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار