رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا:

ترویج «گفتمان مقاومت» مرهون خون شهید سلیمانی است

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب گفت: رشد گفتمان مقاومت و برقراری جبهه متحد، منسجم و محکم علیه آمریکا، مرهون خون مطهر و پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۴۹۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ - 05January 2022

حجت‌الاسلام صالحی‌نسببه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در مراسم شب شعر فاطمی و جبهه مقاومت که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س)، وجود بی‌پایان با زوایای بی‌منت‌ها و اعجاب‌برانگیز است. ایشان در سخن، خالق خطبه فدکیه، در تربیت فرزند، مادر امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و به تعبیری مادر ائمه (ع)، در عبادت و زهد و تقوا، راضیه مرضیه و در مهر و عطوفت، ام‌ ابیها هستند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دشمنان را مصداق عینی آیه ۳۲ سوره مبارکه توبه خواند و گفت: هدف آمریکایی‌ها از به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی خاموش کردن جبهه مقاومت بود، در حالی که با شهادت این اسطوره انقلاب، گفتمان مقاومت رشد و توسعه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب در ادامه ایجاد جبهه متحد، منسجم و محکم علیه آمریکا را مرهون خون مطهر و مبارک این شهید والامقام دانست و افزود: همگان باید بدانند هزینه تسلیم شدن بی‌شک از هزینه مقاومت بیشتر خواهد بود؛ چرا که مقاومت موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، جنگ روانی و معرفتی را از شیو‌ه‌ها و تکنیک‌های نوین امروز دشمن برشمرد و عنوان کرد: امروزه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی از جنگ اقتصادی و نظامی مأیوس شده و به تحریف روایت‌ها روی آورده‌اند؛ بنابراین باید در میدان «جهادِ تبیین و روایت» با تمام توان وارد شد تا بر اهداف تفرقه‌افکنانه دشمن فائق شویم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار