متولی مدرسه آیت‌الله مجتهدی:

دشمن اصلی دین اسلام جریان نفاق است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: دشمن اصلی ما و دین اسلام جریان نفاق است و در مقابل آن جریان فاطمی است که هیچ‌وقت بن‌بست ندارد.
کد خبر: ۴۹۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 05January 2022

//به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید میرهاشم حسینی متولی مدرسه آیت‌الله مجتهدی امروز در آئین سوگواره فاطمی، اظهار داشت: دشمنان حاج قاسم سلیمانی مکتب و مسیر زندگی او را وارونه نشان می‌دهند. جریان حاج قاسم را ببینید وجود او سراسر تواضع، خدمت و رسیدگی است.

وی افزود: جریان‌هایی، چون حاج قاسم سلیمانی از جمله جریان‌های فاطمی هستند و هرجایی که این جریان باشد مستضعفان پیروز شده و مستکبران شکست می‌خورند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این جریان فاطمی آنقدر بزرگ و بااهمیت است که هرجایی پرچم آن بالا برود مستکبران مجبور هستند از اهداف و برنامه‌های خود کوتاه بیایند.

وی خاطرنشان کرد: اگر هرجایی این جریان فاطمی کمرنگ شود باید آماده بود تا مستکبران عالم، فرعون صفتی خود را به ما نشان بدهند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: دشمن اصلی ما و دین اسلام جریان نفاق است. این در حالی است که باید بدانیم در مقابل آن جریان فاطمی بن بست ندارد. این جریان همیشه نیرو‌هایی تربیت می‌کند همانند حاج قاسم سلیمانی که به داد مردم عالم می‌رسند.

وی در پایان تصریح کرد: تمام آن‌هایی که در جنگ نرم و سخت در میدان مبارزه و نبرد حضور دارند و با دشمن می‌جنگند هم بخشی از جریان فاطمی هستند.

انتهای پیام/134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار