مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

استکبارستیزی ویژگی ممتاز ممکتب شهید سلیمانی است

«مسعود فیروزی» گفت: خون تمام مجاهدان جهان اسلام که به سیدالشهدای مقاومت تأسی کردند، همانند پیروان امام حسین (ع) که در طول تاریخ علیه ظلمین جنگیدند و این روند تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد جوشش خواهد داشت.
کد خبر: ۴۹۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ - 05January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، «مسعود فیروزی» مدیرکل بهزیستی استان، جمعی از فرماندهان بسیج ادارات استان و مدیران بهزیستی برگزار شد.

فیروزی در این مراسم با بیان اینکه تمام جبهه‌ استکبار، همه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و عملیاتی خود را برای شهادت سردار سلیمانی بکار گرفتند اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده‌ جایگاه شهید سلیمانی در جبهه‌ جهانی مقاومت داشت.

وی افزود: همان‌گونه که شهادت اباعبدالله (ع) در کربلا، جوشش دائمی شیعه در طول تاریخ را به‌همراه داشت شهادت سردار سلیمانی، جریان مقاومت را به جهان تسری داد.

این مسئول گفت: خون تمام مجاهدان جهان اسلام که به سیدالشهدای مقاومت تأسی کردند، همانند پیروان امام حسین (ع) که در طول تاریخ علیه ظلمین جنگیدند و این روند تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد جوشش خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی بیان داشت: همه ما در موضع امتحانات الهی قرار داریم و لذا باید با پیروی از ولایت و با سرلوحه قرار دادن صداقت و اخلاص، در راه صیانت از آرمان‌های اسلامی و انقلابی ایستادگی کنیم و شایستگی خود را برای به دوش کشیدن بار امانت الهی به اثبات برسانیم.

وی شهدا را معلمان نسل‌های فعلی و آینده دانست و گفت: شهید سلیمانی معلمی است که در عین قاطعیت، میدانی بودن و سیاست‌مداری، درس اخلاص، صداقت، خرد، ذکاوت و پایمردی در مسیر ولایت را به ما می‌آموزد.

فیروزی با بیان اینکه سردار سلیمانی تا همیشه تاریخ در حافظه جهان باقی می‌ماند، ابراز داشت: امیدواریم ما هم جزو پذیرفته‌شدگان مکتب سلیمانی باشیم تا سعادت دنیا و آخرت ما تضمین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها