مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

تقویت تفکر بسیجی، خدمت به مردم را ارتقا می‌بخشد

«فیروزی» گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه، باید تفکر بسیجی تقویت شود چراکه در سازمان بهزیستی فقط با این رویکرد می‌توان اجرای مأموریت داشت و به نتیجه مطلوب رسید.
کد خبر: ۵۳۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 29June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مسعود فیروزی» مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی امروز (چهارشنبه) در هفتمین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج بهزیستی سراسر کشور که در دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دانشمندان برجسته دنیا معتقدند رویدادها را نباید صرفا بر اساس اتفاق تحلیل کرد بلکه آنها را باید داده کاوی کرد.

وی افزود: در یک نبرد هشت ساله بین کشوری که مسئولان جوان آن حتی سابقه مدیریت شهری را نداشتند و بلافاصله پس از انقلاب اسلامی با تمام دشمنی‌ها، مخالفت‌ها و آشوب‌ها با قوای تمام عیار ۱۱ کشور روبرو شدند و گوشه‌ای از خاک ایران را نتوانستند تصرف کنند قابل اهمیت است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: فارغ از رویکرد معنوی، اندیشمندان جهان این پیروزی در دفاع مقدس را اتفاقی نمی‌بینند و در حال بررسی هستند که سازمانی با حداقل تجربه و امکانات و همراه با شورش‌های داخلی چگونه به پیروزی می‌رسد.

فیروزی یادآور شد: قطعاً ساختار بسیج منحصر به فرد است و رویکرد اصلی آن این است که بسیجیان به هر میزان در توان دارند در عرصه‌های مختلف خدمت کنند؛ بر همین اساس بر خلاف تحلیل‌های نظامی و مدیریتی، تفکر و ساختار بسیجی پیروزی جمهوری اسلامی را در دفاع مقدس رقم زد.

این مسئول با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در حال آزمایش در سیستم‌های دفاعی و مدیریتی دنیا است، تصریح کرد: برکت الهی در تفکر بسیجی به دلیل اخلاص بسیجیان است.

وی در ادامه با اشاره به مأموریت‌های بهزیستی تأکید کرد: بهزیستی سازمانی است با صدها فعالیت و ده‌ها مأموریت خطیر که تفکر بسیجی در آن نهادینه شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: ادارات بهزیستی در شهرستان‌ها با جامعه هدف گسترده و فعالیت‌های متنوع و عمومی روبرو است که کارکنان ادارات تابعه اداره‌کل بهزیستی استان با تکیه به تفکر و رویکرد بسیجی در حال فعالیت و خدمت به اقشار محروم و معلولان هستند.

وی گفت: امید است در راستای خدمت‌رسانی بهتر، تفکر بسیجی تقویت شود چراکه در سازمان بهزیستی فقط با این رویکرد می‌توان عمل کرد و نتیجه گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها