استاندار خوزستان:

هنر در ابعاد مختلف می‌تواند به معرفی ارزش‌ها کمک کند

خلیلیان گفت: موضوع هنر در ابعاد مختلف می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم از ارزش‌های خود دفاع کنیم و شاهد تحقق اصول و آرمان‌های انقلاب در مسیر توسعه کشور باشیم.
کد خبر: ۴۹۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ - 05January 2022

هنر در ابعاد مختلف می تواند به معرفی ارزش ها کمک کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز در بازدید از نمایشگاه عکس سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» با تأکید بر اهمیت هنر در معرفی و اشاعه آرمان‌های انقلاب اظهار داشت: مقوله شهید و شهادت و راه شهدا و همچنین تحقق ارزش‌ها و آنچه که اهداف انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده شامل مسیرهای مختلفی می‌شود که یکی از این مسیرها مبحث هنر است.

وی افزود: موضوع هنر در ابعاد مختلف می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم از ارزش های خود دفاع کنیم و شاهد تحقق اصول و آرمان های انقلاب در مسیر توسعه کشور باشیم.

استاندار خوزستان گفت: این نمایشگاه نیز نمونه ای از کار های هنرمندان استان است که به مناسبت شهادت سردار دلها، شهید «قاسم سلیمانی» برپا شده تا بتوان به زبان هنر مکتب شهید سلیمانی را به جامعه معرفی کنیم و باید با تقدیر و تشکر از هنرمندان از مسیر هنر پشتیبانی کنیم تا با کمک یکدیگر اهداف انقلاب محقق شود.

نمایشگاه سردار دلها با همکاری و مشارکت روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در سالن ورودی استانداری خوزستان برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار