سرلشکر سلامی در جمع خبرنگاران:

ارمغان شهید سلیمانی عزت‌بخشی به امت اسلام بود

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ارمغان شهید سلیمانی عزت‌بخشی به امت اسلام بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نفوذ دشمن به سرزمین‌های اسلامی را نخواهد داد.
کد خبر: ۴۹۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 06January 2022

مسیر جهاد حاج قاسم را با عزت ادامه می‌دهیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (پنج‌شنبه) در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان نسبت به حاج قاسم و مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: مردم ما وظیفه و تکلیف خودشان را در قبال خون همه شهدای انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای حرم، امنیت و سلامت کشور به‌ویژه قافله‌سالار این شهیدان فرمانده رشید و دلاور سپاه اسلام به خوبی می‌دانند.

وی با بیان اینکه نیاز نیست که ما راه را برای مردم مشخص کنیم، گفت: مردم می‌دانند که راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید ما حاج قاسم سلیمانی هم قبل و هم بعد از شهادت، در اطاعت از ولی فقیه و رهبر عظیم الشأن انقلاب است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه با این می‌توان راه را پیمود، آموخت و مسیر را خوب طی کرد، افزود: با پیروی از مکتب شهید سلیمانی و اطاعت از ولایت می‌توان سعادت مسلمان را تضمین و آزادی آن‌ها از سیطره سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب را تضمین کرد.

وی با بیان اینکه راه شهید سلیمانی، راه جهاد بود، ادامه داد: راه شهید سلیمانی راهی است که مسلمان می‌توانند با حرکت و جوشش و با حضور در صحنه‌های سخت از حیثت و اعتبار خود دفاع کرده و دنیایی آزاد، با کرامت، عزیز و سربلند برای خودشان بسازند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه ارمغان شهید سلیمانی عزت بخشی به امت اسلام بود، گفت: پیام ما به دشمنان اسلام این است که ما راهمان را ادامه داده و از عزت، استقلال، آزادی و اسلام دفاع می‌کنیم و اجازه نفوذ دشمن و عوامل آن را به سرزمین‌های اسلامی نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها