خاطره‌گویی همرزم سردار سلیمانی در مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت قم+ تصاویر

مجمع فصلی کانون «شهید عباس عاصمی» سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم با خاطره‌گویی یکی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ - 06January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مجمع فصلی کانون «شهید عباس عاصمی» سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم، شب گذشته (چهارشنبه) همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در سالن اجتماعات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در این مجمع، «رستمعلی رفیعی» فرمانده سپاه استان قزوین و از فرماندهان سابق در لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) که مدتی در سوریه همرزم سردار شهید سلیمانی بود، خاطراتی را از فرماندهی آن سردار بزرگ و حماسه شهدای مدافع حرم بیان کرد.

«امیر جعفری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم نیز انسجام پیشکسوتان بسیجی را نقطه قوتی در مجموعه بسیج خواند و بر لزوم آشنایی بیشتر با وصیت‌نامه شهید سلیمانی و مولفه‌های مکتب این شهید والامقام تاکید کرد.

در این مراسم، سرودی نیز در وصف سردار شهید سلیمانی و ایام فاطمیه اجرا شد.

خاطره گویی همرزم سردار سلیمانی در مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت قم+تصاویرخاطره گویی همرزم سردار سلیمانی در مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت قم+تصاویرخاطره گویی همرزم سردار سلیمانی در مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت قم+تصاویرخاطره گویی همرزم سردار سلیمانی در مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت قم+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار