شهید طالبی: خداوند لیاقت دفاع از اسلام را به ما عنایت کرد

شهید مصطفی طالبی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «امروز خداوند لیاقت دفاع از سنگرهاى اسلام را به ما عنایت کرد و این دفاع احتیاج به خون دارد تا لیاقت کامل شود، خدایا آن روز نیاید که دست از دفاع برداریم.»
کد خبر: ۴۹۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 06January 2022

شهید طالبی: خداوند لیاقت دفاع از اسلام را به ما عنایت کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید مصطفی طالبی

«بسمه تعالى

لاحول ولاقوه الابالله العلى العظیم

اطیعو الله واطیعو الرسول واولى الامر منکم.

با شهادت به یگانگى قادر متعال و قبول بدون قید و شرط پیامبرى بزرگوار اسلام محمد بن عبدالله (ص) و ولایت دوازده امام و قبول رهبریت و ولایت امام امت وصیت نامه خود را آغاز می‌کنم.

بارالها! تو خود آگاهى که ما بجز تو و خواسته‌هاى تو چیزى را در دنیا دنبال نمی‌کنیم، خدایا! مرا یارى کن تا در مقابل احکام تو مطیع باشم مرا راهنما باش تا راه حق را از باطل شناخته و در راهش که خواست توست جهاد کنم.

معبودا! اگر در آخرت یاریم نکنى چه کنم و اگر در دنیا به حال خودم واگذاری‌ام چه کنم امید به عنایت تو دارم! بارالها! مرا نیز یارى ده تا جزو یارى‌دهندگان دینت باقى بمانم؛ مرا آگاهى ده تا آگاهی‌دهنده جامعه باشم و مرا استوار گردان تا در راه دینت استوار باقى بمانم.

قادرا! تو نیز آگاهى که چشم امید ما به عنایات خاص توست تا در جبهه جنگ همانا بر خورد مکتب اسلام در مقابل دنیاى کفر و نفاق است یاریمان نمایى، بارالها! چشم امید به بهشت تو مرا به سوى جبهه نکشاند و دورى از دوزخت نیز در راهت استوارم نکرد. هر چه بود امید به انجام حکمت بود و در این راستا از بذل جان دریغ ندارم.

معبود من! تو خود آگاهى که چه ظلم‌ها و کجروى‌ها در دنیا بود و علیه ما به کار گرفته شد اگر یارى تو نبود تاب مقاومت را در خودم احساس نمی‌کردم و از تو مى‌خواهم که نعمت رهبری امام را از ما نگیرى چراکه شاید بهترین سزاى اعمال انسان‌هاى نافرمان، گرفتن این نعمت است. خدایا ما را نیز در راهمان همچون رهبرمان ثابت قدم بگردان تا همچون او بر سر دنیاى شرق و غرب نهیب زده و آنان را به خاک مذلت بنشانیم.

بارالها! جانم را در راه تو دادم و با خونم درخت اسلام و دینت را آبیارى نمودم از من بپذیر چرا که اگر نپذیرى چه کنم؟ خونم را با آگاهى کامل در راهت اهدا کردم چرا که بر خودم واجب دیدم.

خدایا! نعمت شهادت را از عاشقان راهت نگیر چراکه اگر بگیرى چه کنیم؟ چشم امید به نوشیدن شربت شهادت دل‌ها را تسکین می‌دهد. بارالها! رهبر ما را از ما خشنود کن و ما را در آخرت با نیکان و صالحان و مقربین درگاهت محشور کن.

چند کلمه هم به عنوان وصیت به ملت شریف بگویم؛ حجت بر ما تمام است دفاع در سنگرهاى اسلام واجب است به امید حکم جهاد نباشید چراکه اگر باشید کوتاهى کرده‌اید. امروز خداوند لیاقت دفاع از سنگرهاى اسلام را به ما عنایت کرد و این دفاع احتیاج به خون دارد تا لیاقت کامل شود، خدایا آن روز نیاید که دست از جنگ و دفاع بکشیم و به مادیات روى آوریم که اگر چنین شود در پیشگاه تو و رسولت چه جوابى دهیم؟ چشم امید به نصرتت داریم ما را یارى کن تا این لیاقت را حفظ نماییم.

و، اما قبول قطعنامه از طرف نظام جمهورى اسلامى به عنوان یک حکم شرعى است که از طرف رهبریت و ولایت امر ابلاغ شده و مقلدین این بزرگوار باید با جان و دل پذیرا باشند چراکه مصلحت اسلام بوده و هست و اتمام حجتى است با استکبار و دنیا که ما را جنگ‌طلب جلوه دادند.

در این برهه از زمان تنها وظیفه حفظ لیاقت در دفاع از سنگرهاى اسلام که همانا جنگ با دشمن بعثى است. به شایعات و نفاق و دورویى فریب‌خوردگان کج فکر و لاابالى گوش ندهید که اگر گوش دهید همانا دشمن علنى اسلام هستید. فرامین رهبرى را با جان و دل پذیرا باشید، چون راه نجات و سعادت در این است.

امروز امام با آبرویش معامله کرد و فردا ما باید با خونمان معامله کنیم، یادمان باشد که چه بودیم و چه شدیم و هر وقت فراموش کردیم ذلت و خوارى بشرى را در زمان طاغوت بیاد بیاوریم.

همسرم و فرزندانم! در انتظار چنین روزى بودم و لحظه‌شمارى کردم و همیشه از خداوند خواستم تا لیاقت خدمت و شهادت در راه خودش را به من ارزانى دارد وظیفه بر گردن تو به عنوان مادر فرزندانم این است که همچون زینب (س) رسالت انقلاب را بر دوش گیرى و از هیچ چیزى هراس به خود راه ندهى چراکه ما براى اعتلاى کلمه حق جنگیدیم و شما نیز براى حفظ این دستاورد‌ها باید تلاش کنید هر چه در زندگى مادی‌ام وجود دارد متعلق به تو و فرزندانم است، در راستاى قوانین شرع اقدام شود و شما را همسرم به عنوان سرپرست و قیم فرزندان خود انتخاب کردم، زیرا شایستگى این کار را در شما بخوبى حس می‌کنم.

در پایان از همه حلالیت مى طلبم و چشم امید به عفو و رحمت پروردگارم دارم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار