شهید آب‌خضر: خواهرم! سنگر شما حجاب شماست

شهید سیف‌اله آب‌خضر در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «خواهران عزیز! امیدوارم که حجابتان را حفظ کنید، سنگر شما حجاب شماست.»
کد خبر: ۴۹۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ - 05January 2022

شهید آب‌خضر: خواهرم! سنگر شما حجاب شماست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «سیف‌اله آب‌خضر» نوزدهم دی سال ۱۳۳۶ در سوقِ کهگیلویه و بویر احمر دیده به جهان گشود و سرانجام  چهاردهم دی سال ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید سیف‌اله آب‌خضر

«الهى رضى بقضائک تسلیما لاحرک لا معبود سواک یا غیاث المستغیثین»

پروردگارا! براى رضاى تو عازم جبهه جنگ حق علیه باطل می‌شوم. خداوندا! تو شاهد باش که مرا طلب رضای تو روانه کربلا ایران کرد و براى اَداى دِین خود نسبت به شهدای اسلام از بعثت رسول اکرم (ص) تا نینوای حسینی و کربلای ایران، عزم حرکت به سوی جبهه‌های جنگ نمودم، شاید بتوانم حداقلی ازمسئولیت خویش را در قبال خون آن شهدا ادا کنم.

هدف من ریختن خونم روى زمین نیست، بلکه می‌خواهم همین خون ناقابلم را پای درخت اسلام بریزم تا خشک نشود؛ چون اسلام به خون احتیاج دارد. اکنون در حالى به جبهه اعزام می‌شوم که راهم را شناختم و هدفم را که آرزوی دیرینه من است می‌دانم.

با چشمی باز و اراده‌اى قوی و دلى پرشور از عشق و ایمان در راه پیوستن به لقاءالله، در این راه قدم می‌گذارم. عازم کربلای حسینی هستم و می‌روم تا به ندای «هل من ناصر ینصرنى» حسین زمان لبیک بگویم، با قلبی محکم بجنگم و در راه او کشته شوم، عازم جبهه هستم تا در این راه لیاقت شهادت به دست آورم.

برادران عزیز! روى مسائل اسلامى تأمل کرده و آن‌ها را مورد تحقیق و بررسى قرار دهید. سخنان امام را از طریق وسایل روز مطالعه کنید. در تمام لحظه‌ها امام را فراموش نکنید و دعاى همیشگی خود که همان دعای «خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی (عجل‌الله)، حتی کنار مهدی (عجل‌الله)، خمینی را نگهدار» است فراموش نکنید.

خواهران عزیز! امیدوارم که حجابتان را حفظ کنید، سنگر شما حجاب شماست.

همسنگران گرامی! از شما می‌خواهم مدرسه را که سنگر اصلی شماست حفظ کنید؛ چون جنگ تمام شدنی است، اما مدرسه تمام شدنى نیست.

پدر، مادر و خواهران عزیزم! گریه‌هاى شما باعث نشود از اجرم کم شود. مادر عزیزم! بدان که اگر در این دنیا به گرفتارى و ناراحتى دچار شوید، در آن دنیا پاداشی بس عظیم دارید. از خواهرانم انتظار دارم که همانند زینب (س)، چون کوه در برابر این غم‌ها و گریه‌ها استقامت کنید و پیامم را به ملت برسانید.

بار پروردگارا! زبانمان را جز به خیر و صلاح و ذکر خودت گویا مگردان و ما را به نعمتِ هدایت گرامی بدار. قلوب ما را به علم و معرفت خودت آشنا گردان، گوش‌هایمان را از شنیدن سخنان لغو محفوظ بدار و چشم‌هایمان را از خیانت ببند.

سلام مرا به امام امت و مردم شهید پرور برسانید.

اللهم اغفر للمؤمنین و المؤمنات

خدا یار و نگهدارتان، به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی.»

منبع: نوید شاهد 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار