شهید آیگانی:

حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهید

شهید قاسم آیگانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «کسی که بانو زینب (س) الگوی او باشد، از هیچ چیز هراسی ندارد و کسی که رهبرش خمینی باشد نباید ضعف از خود نشان بدهد.»
کد خبر: ۴۹۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 08January 2022

حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «قاسم آیگانی» فرزند «مصطفی»، سوم فروردین سال ۱۳۳۴ در آیگانِ کرج دیده به جهان گشوده است و سرانجام در بیست و چهارم بهمن  ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید قاسم آیگانی

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

به نام خدا و با سلام به امام زمان (عجل‌الله) و نایب برحقش امام امت و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. با سلام به رزمندگان دلیر در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل و درود بر مردم مبارز و شهیدپرور ایران.
اگر شهید شدم مبادا لباس سیاه بپوشید

خدمت پدر مهربانم سلام عرض می‌کنم و امیدوارم که انقلاب را با صبر خود پاسداری نمایید. خدمت مادر مهربانم سلام عرض می‌کنم. مادر جان! چه مادر خوبی بودید، ولی نتوانستم از زحمت‌های شما قدردانی کنم، امیدوارم که بانو زینب (س) شما را در تمام مراحل زندگی کمک کند. به امید خدا اگر شهادت نصیبم شد، مبادا گریه و زاری کنید و سیاه بپوشید.

همسرم! زینب‌وار زندگی کن

همسر مهربان و هم‌سنگرم! سلام. این بار باید زینب‌وار زندگی و زینب‌وار فکر کنید. زینب‌وار تحمل در سختی‌ها و مشکلات و صبر در تمام کار‌ها را تمرین کنید، ان‌شاءالله خداوند در تمام کار‌ها شما را یاری می‌کند که خداوند همیشه با صابرین است. کسی که بانو زینب (س) الگوی او باشد، از هیچ چیز هراسی ندارد و کسی که رهبرش خمینی باشد نباید ضعف از خود نشان بدهد.

دخترم! حرکت صحیح و انقلابی، دشمن را نابود کرده و حزب الله و خط امام را تقویت کنید. دخترم! با لبخند خود امیدوارم که مرا هم خوشحال کنید.

شهید برای زیستن در نور راه می‌نماید

چه کسی کربلای سالار حسین (ع) را دوباره به پا کرد؟ در لحظه‌هایی که زبان قادر به تکلم نبود کدامین تن در خطر بلوغ، عصیان سرخی عاشورا را به چشمان بی‌نورمان تاباند؟ جز شهید چه کسی باور کرد که زندگی در ظلمت سیاه شب، تنها فریب خویش است؟ برای زیستن در نور، برای رهایی از مرگ و رسیدن به جاودانگی تنها شهید راه می‌نماید. صفیر تیز گلوله‌هایش مشعل پر شعله راهی می‌شود که خلق خدا را به صبح نوید می‌دهد. خدایا! یاران پرتوان، مردانه بر قلب سیاهی یورش بردند تا رویش دوباره انسان را در کویر کفر به تماشا بشینند؛ اما پیکر پاکشان را به تیغ دریدند. شهید برای تزریق خون به جامعه، برای نور بخشی و حمایت جامعه رفته است و امروز بار سنگینی بر دوش شماست که آن را تا سرمنزل مقصود برسانید.
تا دیر نشده خود را به کاروان حسین (ع) برسانید‌ای جوانان! نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد. مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد.‌ای مادران! مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی‌توانید جواب بانو زینب (س) را بدهید، آن وقت دیر است و هیچ عذری پذیرفته نمی‌شود پس تا دیر نشده خود را به کاروان کربلای امام حسین (ع) برسانید.

افتخارم این است که سرباز اسلامم

برادر و خواهرحزب الله! من از نان و نام بریده‌ام و راه را انتخاب کرده‌ام. راهم، راه اسلام محمد (ص) و علی (ع)، راه حسین (ع) و خمینی بت‌شکن این فرزند پاک اسلام است. شعار من شعار مقدس و همیشگی تمامی مسلمانان یعنی نه شرقی و نه غربی است و تنها افتخارم این است که به عنوان یک سرباز اسلام در جبهه حق علیه باطل می‌جنگم.

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار