شهید پوست‌کن: خانواده شهدا را تنها نگذارید

شهید مرتضی پوست‌کن در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «خانواده شهدا را هفته‌ها و ماه‌ها ملاقات کنید و آن‌ها را تنها نگذارید.»
کد خبر: ۴۹۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ - 06January 2022

شهید پوست‌کن: خانواده شهدا را تنها نگذارید

به گزارش گروه سایر رسانه‌‎های دفاع‌پرس، شهید «مرتضی پوست‌کن» فرزند «محمد»، یازدهم شهریور ۱۳۴۴ در بهبهان دیده به جهان گشود و سرانجام در بیست و ششم اسفند ۱۳۶۱ مصادف با ایام فاطمیه آن سال در شیب نیسان به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید مرتضی پوست‌کن  

«سلام و درود بر امام و امت شهید پرور ایران و برادران و خواهران گرامی. من کوچک‌تر از آنم که بتوانم با شما عزیزان صحبتی کنم، ولی از شما می‌خواهم که تو را به حق مولا و پروردگار قسم که رهبرمان را تنها نگذارید و قدر رهبر و انقلابتان را بدانید.‌ای برادران و خواهران! فرصت طلب‌ها و فرصت جو‌ها انتظار این را دارند که شما یادتان از پرستاری انقلاب برود و یادتان از با امام بودن برود، یادتان از شهیدان برود.‌ای برادر و‌ای خواهر! آن‌ها می‌خواهند انقلاب ما را نابود کنند، می‌خواهند امام را از ما بگیرند. او را تنها نگذارید و فرمان او را اطاعت کنید.‌ای خواهران! سنگرتان که حجاب شماست را رعایت کنید و آن را رها نکنید که امید ابرقدرت‌ها برآورده خواهد شد. برادران! مسجد را رها نکنید و راه شهیدان را ادامه بدهید، به امید پیروزی انقلاب دعای کمیل و توسل را به پا دارید. در مرگ من گریه نکنید زیرا خیلی از بی دینان خوشحال می‌شوند.

برادران عزیز و مهربان! تو را به خدا سعی و کوشش خود را در حفظ مسجد داشته باشید.‌ای مادران! شما را به خدا از آمدن فرزندانتان به جبهه جلوگیری نکنید، اسلام حال احتیاج به آن‌ها دارد و آن‌ها هستند که می‌توانند این انقلاب و اسلام را حفظ کنند.

خانواده شهدا را هفته‌ها و ماه‌ها ملاقات کنید و آن‌ها را تنها نگذارید.

«خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار»

منبع: نوید ساهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار