توصیه شهید «فراهانى» به ملت ایران

شهید محمدرضا فراهانى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است «از امت مسلمان خواهشم این است هیچ وقت رهبر انقلاب اسلامى را تنها نگذارند و همیشه در صحنه حضور داشته باشند.»
کد خبر: ۴۹۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 09January 2022

توصیه شهید «فراهانى» به ملت ایران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمدرضا فراهانى

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشنده مهربان و درهم کوبنده کاخ ستمکاران و دشمن تمام ستم‌پیشگان عالم‌

و با درود فراوان بر پیامبران تاریخ از آدم تا خاتم و با سلام به تمام رزمندگان و خانواده‌هاى شهداى ایران و مسلمین جهان و با درود بیکران به شهیدان کربلاى حسینى و یارانش که جز راه حق و حقیقت راه دیگرى را نپیمودند و با ایثار جان و مال خود درخت پربار اسلام را پایدار داشتند و درود به روان پاک شهداى ایران که به نداى خمینى بت شکن لبیک گفتند.

تنها آرزوى اینجانب این بود که روزى بتوانم در جبهه هاى اسلام باشم و با کافران و جهانخواران عالم به مبارزه برخیزیم هم اکنون که به این آرزوى خود دست یافته‌ام و عازم جبهه‌هاى حق علیه باطل شده‌ام از تمام امت مسلمان خواهشم این است هیچ وقت رهبر انقلاب اسلامى را تنها نگذارند و همیشه در صحنه حضور داشته باشند و با طرفداران شرق و غرب که جز بی‌سامانى چیزى براى این کشور و ملت نمى‌آورند به مبارزه برخیزند.

از تمام خواهران و مادران این کشور می‌خواهم زینب‌وار عمل کنند و حجاب اسلامى خود را حفظ کنند، سنگر‌های داخل را خالى نگذارید مثل سنگرهاى نماز جمعه و مسجدها، دعا به جان امام و رزمندگان کنید تا اینکه حضرت مهدى (عج) ظهور خود را عنایت کند.

از پدر و مادرم مى خواهم مرا ببخشند؛ مخصوصا مادر عزیزم که زیاد براى من رنج کشیده است، از او می‌خواهم اگر شهادت نصیبم شد هر شب جمعه سرى به قبر من بزند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

در جبهه‌ها گشتم شهید       مهدى به بالینم رسید
از پیکرم خون مى چکید        با خون نوشتم این سرود
بر نایب مهدى درود»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها