شهید طاهری: شعائر اسلام را زنده نگهدارید

شهید محمد طاهری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «حتماً شعائر اسلام را زنده نگهدارید؛ سنگر را خالى نگذارید و صدامیان را به نابودى بکشانید.»
کد خبر: ۴۹۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ - 10January 2022

شهید طاهری: شعائر اسلام را زنده نگهدارید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد طاهری

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادران گرامى! اینک که آخرین روزهاى زندگی‌ام را با نوشتن این کلمات به پایان می‌رسانم، اینک که تازه از سرتاسر برکت و رحمت و غفران بیرون آمده و مهیاى حضور در جبهه و تداوم خط سرخ ترسیم شده از سوى شهیدان هستم، کوله‌بارم را آماده ساخته‌ام و تا حدودى در قلبم گواهی‌هاى برنگشتن و قربانى شدن را مشاهده مى‌کنم دردى بزرگ بر روح و روانم فشار می‌آورد و به شدت رنجورم می‌کند.

برادران و خواهران! پدر و مادر گرامى و بزرگوارم از صمیم قلب می‌گویم و براین ادعا خدا گواه است از اینکه حقوق فراوان و بسیار شما را ادا نکرده‌ام درد می‌کشم؛ برادران حتما مرا ببخشید و با تمام وجود از من درگذرید. برادرانم و خواهرانم! خدا گواه است خجالت از شما سخت در آزارم گرفته است، مرا ببخشید و طلب آمرزش کنید دین هیچ کدام از شما را ادا نکرده‌ام؛ مرا به بزرگوارى خود ببخشید.

شهادتم عامل تحرک برادران و دوستانم باشد، بدانید دنیا به قدرى پست و خوار است که ارزش یک ترشرویى و دلگیرى از برادر مومنى را ندارد، بسیار با هم خوب باشید، یکدیگر را دوست داشته باشید و به هم محبت کنید.

زیاد به یکدیگر سر بزنید و حتى‌الامکان تعطیلى‌هاى اول سال را طبق معمول همه با هم باشید، انتقاد‌ها را به راحتى و خوشحالى بپذیرید، مبادا که حتى یک دم کدورت و کینه در دل خویش جاى دهید.

حتما شعائر اسلام را زنده نگهدارید؛ سنگر ما را خالى نگذارید و هر چه سریعتر به امید خدا صدام و صدامیان را به نابودى بکشانید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها