شهید منصوری:

تقوا پیشه کنید تا سعادت دنیا و آخرت را به دست آورید

شهید عباس منصوری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «بدانید و آگاه باشید هیچ‌گونه تفاوتی بین عرب بر عجم و عجم بر عرب، سیاه بر سرخ و سرخ بر سیاه وجود ندارد مگر به تقوا، پس ای بندگان راستین خداوند، تقوا پیشه کنید تا سعادت دنیا و آخرت را به دست آورید.»
کد خبر: ۵۰۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 12January 2022

تقوا پیشه کنید تا سعادت دنیا و آخرت را به دست آورید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «عباس منصوری گلمانخانه» فرزند «اسم علی»، دهم مهر ۱۳۴۰ در ارومیه دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ بیستم دی ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی کردستان به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید عباس منصوری

«مؤمنان باید در راه خدا با آن که حیات مادی دنیا بر آخرت گردید جهاد کنند و هر کس در جهاد به راه خدا کشته شد یا فتح گردید زود باشد او را در بهشت ابدی اجر عظیم دهیم.»

به نام خداوند قادر و متعال و با سلام بر حضرت محمد (ص) که آخرین پیامبر خداوند است و با شهادت به اینکه قرآن کتاب ما و اسلام آخرین و کامل‌ترین دین می‌باشد، من افتخار می‌کنم که پیرو چنین مذهبی می‌باشم. با سلام به امام عزیز و کبیرمان خمینى بت‌شکن که تمام بت‌هاى طاغوتى را شکست و درود به تمام شهیدان
راهی جز جهاد در راه خدا نیست

اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت رستگار شوید فقط و فقط بگویید «لا» و نفی کنید هرچه غیر از خداست. تمام اعمالتان در جهت رضایت و به خاطر الله باشد و غیر از این چیزی نگوید: «لا اله الا الله». بدانید که راهى جز جهاد و نبرد در راه خدا نیست تا انسان به مقصود واقعى خود که الله است، برسد.

اى مردم! از همه شما می‌خواهم که دوری کنید و مبارزه نمایید با تمام ملحدین و منافقین از خدا بی‌خبر، راهى جز مبارزه با آن‌ها نیست.
خون عباس پیام دارد‌ای عزیزان! اگر من شهید شدم برای من گریه نکنید؛ چون آن‌هایی باید برای من گریه کنند که با آن‌ها به مبارزه برخاستم و ظلم و ستم آن‌ها را افشا کردم، بگویید عباس اگر کشته شد خون او پیام دارد و پیام آن حمایت از جمهوری اسلامی و حمایت از امام خمینی می‌باشد‌ای مردم! بدانید و آگاه باشید هیچ‌گونه تفاوتی بین عرب بر عجم و عجم بر عرب، سیاه بر سرخ و سرخ بر سیاه وجود ندارد مگر به تقوا، پس‌ای بندگان راستین خداوند، تقوا پیشه کنید تا سعادت دنیا و آخرت را به دست آورید.

خداحافظ

۱۳۶۱/۹/۲۹، ساعت ۱۲ شب در جبهه کردستان

عباس منصوری»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار