شهید جهرمی: ایثار، افتخار من است

شهید جهرمی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «این ایثار افتخار من است و از همه می‌خواهم که ادامه دهنده راه حسین (ع) باشند.»
کد خبر: ۵۰۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ - 13January 2022

شهید جهرمی: ایثار، افتخار من است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «عبدالرحمن مطرح جهرمی» فرزند «عباس»، یکم فروردین ۱۳۴۴ در جهرم دیده به جهان گشود و سرانجام در بیست و یکم دی ۱۳۶۱ در منطقه زبیدات به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید مطرح جهرمی 

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

سلام بر مهدی یگانه منجی عالم بشریت و درود بر نائب بر حقش امام خمینى که ما را از منجلاب فساد درآورد و راه رسیدن به لقاءالله را به ما نشان داد. سلام بر ملت قهرمان ایران که با وحدت و انسجام خود ضربه‌های کوبنده بر دشمنان اسلام می‌زنند و درود به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی که به ندای امام خمینی لبیک گفتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جان شیرین خود را عاشقانه فدا کردند. سلام بررزمندگان کفرستیز که با منطق ایمان و شهادت سلاح‌های آمریکایی را استقبال می‌کنند.

حال که به جبهه آمدم با قلبی روشن، چشمی باز و عشقى به معشوق می‌روم. تنها هدف من این است که رضایت خداوند تبارک و تعالى را جلب کنم.

مکتب اسلام، انسان ساز است

آری برادران! این مکتب انسان‌سازِ اسلام است که جوانان با ایمان و متکی به الله، مانند جوانان ایران می‌سازد. ملت قهرمان ایران از شهید دادن نترسید که هر یک از رزمندگان ما که شهید می‌شوند، درخت اسلام را جانی تازه می‌بخشند.

امیدوارم خدا جان ناقابل من را قبول کند

برادران و امت قهرمان! از امام پشتیبانی کنید و او را تنها نگذارید که در این زمان تنها او یاری دهنده مستضعفان است. او بود که ما را از خواب غفلت بیدار کرد، خوابی که ممکن بود تا لحظه‌های نزدیک به مرگ هم ما را رها نکند. از امت مسلمان و قهرمان ایران می‌خواهم که رهبر کبیر انقلاب را تنها نگذارند و لحظه‌ای از یاری امام دست بر ندارند. دعا کنید تا خدا فرج آقا امام زمان (عج‌الله) را نزدیک کند. اى کاش خدا بیشتر به من جان می‌داد تا نثار یاری انقلاب و مهدیِ زهرا (س) و نائب بر حقش کنم و امیدوارم که خدا این جان ناقابل را از منِ روسیاه و گنهکار قبول کند.

پدر و مادر عزیزم، همسر مهربانم و برادران و خواهرانم! امیدوارم که در نمازهایتان دعا براى هرچه زودتر ظهور مهدی صاحب الزمان (عج‌الله) و سلامتی نائب بر حقش خمینی بت‌شکن فراموشتان نشود.

این ایثار افتخار من است

این ایثار افتخار من است و از پدر، مادر، همسر، برادران و خواهرانم می‌خواهم که ادامه دهنده راه حسین (ع) باشند و این را بدانید که دنیا فانی است. خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

منبع: نوید شاهد 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار