شهید ونائی: دستورات امام خمینی را اجرایی کنید

شهید غلامحسن ونائی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است «مبادا از راهی که انتخاب کرده‌اید دست شوئید و حضرت امام خمینی را تنها بگذارید! سخنان امام را به جان و دل بشنوید و به انجام برسانید.»
کد خبر: ۵۰۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ - 11January 2022

شهید ونائی: دستورات امام خمینی را اجرایی کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید غلامحسین ونایی

«ضمن سلام به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و با درود و سلام به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و با سلام گرم به پدر و مادر عزیز و بزرگوارم این گوهران ابدی که خداوند به من عطا کرده بود، ولی قدرش را ندانستم. انشاءالله به بزرگواری خودشان از سر تقصیرات من می‌گذرند.

 من نمی‌گویم در شهادتم گریه نکنید، اما کاری هم نکنید که موجب شادی دشمنان شود، شما باید به این شهادت افتخار کنید، زیرا در مقابل زینب (س) و زهرا (س) فردای قیامت روسفید هستید و کسی که به دوست هدیه دهد برایش هرگز ناراحتی نیست. برادران عزیزم! خداوند را در نظر داشته باشید و هرگز نماز را سبک نشمارید و این دستوری که حرکت‌دهنده راه است سبک نشمارید.

مبادا از راهی که انتخاب کرده‌اید دست شوئید و حضرت امام خمینی را تنها بگذارید! سخنان امام را به جان و دل بشنوید و به انجام برسانید. این راهی را که آمده‌ام با چشم و دل به آن ایمان دارم از خداوند می‌خواهم که گناهانم را بیامرزد.

برادران عزیزم از شما نیز معذرت می‌خواهم اگر نتوانستم برای شما طبق دستورات قرآن برادر خوبی باشم؛ همسر خوبم اگر در این مدت کوتاه که با هم بوده‌ایم از دست من ناراحت شده‌ای عاجزانه می‌خواهم که از من درگذرید و امیدت تنها به خداوند تبارک و تعالی باشد.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار