شهید غلامعلی: حجاب زن از خون شهید بالاتر است

شهید مصطفی غلامعلی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «خواهرم! پوشش و حجاب یعنی اعتراض نفس لوامه بر نفس اماره و پوشش و حجاب گذرگاه شهادت و پرواز معنوی زن از کنج خانه به سوی ملکوت اعلی می‌باشد و از همه مهمتر حجاب زن از خون شهید بالاتر است.»
کد خبر: ۴۹۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 09January 2022

شهید غلامعلی: حجاب زن از خون شهید بالاتر است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «مصطفی غلامعلی» فرزند «عبداله»، بیستم خرداد ۱۳۴۶ در تهران دیده به جهان گشود و سرانجام در هجدهم دی ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید مصطفی غلامعلی 

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

با درود فراوان بر مهدى موعود (عج‌الله) و سلام بر نایب بر حقش نورچشم و دیده امت، امام خمینى و با یادى از شهیدان زنده تاریخ.

این وصیت‌نامه در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۴/۱۳۶۲ در روز ۲۴ ماه مبارک رمضان نوشته شده است.

پروردگارا! سپاس می‌گویم که به من فرصت دادى اسلام را بشناسم تا در خاموشی جهل و شرک از دنیا نروم.

اماما!‌ای پیرمردی که دگر بار دین مقدس اسلام را زنده نمودی، به خون بهشتی مظلومت قسم می‌خورم که تا خون در بدن دارم از پای ننشینم و‌ای رهبر بزرگ! به خویِ خدائیت سوگند می‌خورم که همیشه یار و پشتیبانت باشم که، چون یاری تو، یاری اسلام و مسلمین است.‌ای خانواده من و‌ای امت همیشه در صحنه، من به شما اطمینان می‌دهم که به یاری خداوند متعال ما پیروزیم.

ما پیروزیم، براى اینکه خدا با ماست. ما پیروزیم، برای اینکه اسلام پشتیبان ماست. ما پیروزیم، برای اینکه ایمان داریم و ما پیروزیم، برای اینکه شهادت را در آغوش می‌گیریم؛ و ما پیروزیم.

شهادت آرزوی من است‌ای خانواده عزیزم و‌ای پدر و مادرم! شهادت آرزوی من است. اگر لیاقت شهادت داشته باشم، ما در نزد خداوند عظیم زنده‌ایم و روزی می‌خوریم و با نشاطی غیر توصیف در پناه پروردگار بی‌همتا به سر می‌بریم. من می‌روم تا به ندای «هل من ناصر ینصرنی» سید شهیدان لبیک بگویم و با قطره قطره‌های خونم خدمت کوچکی به اسلام و دینم کرده باشم که درخت اسلام به خون احتیاج دارد تا آبیاری شود و رشد نماید و تمام مستضعفین جهان از زیر چنگال خون‌آشام مستکبرین نجات یابند و من می‌روم؛ و‌ای خانواده عزیزم! قبل از اینکه وابسته به یک سازمان، گروه یا دنیا باشید به اسلام بیاندیشید و یک مسلمان واقعی باشید. اتحاد خودتان را حفظ نمایید و همیشه قبل از اینکه به فکر خودتان باشید به فکر قرآن و اسلام باشید. به امر رهبر و ولایت فقیه با کمال دقت توجه و به طور صحیح عمل نمایید.

آگاهانه راهم را انتخاب کرده‌ام‌ای برادران! از شما تقاضا دارم با ادامه دادن به راه شهدای اسلام و با اهداء خون خودمان پیروزی همیشگی مستضعفین را در طول تاریخ بیمه نماییم. من اکنون که در این راه قدم می‌گذارم نه براى انتقام، بلکه برای خدا می‌باشد و هر تیری را که به سوی دشمن نشانه می‌روم به خاطر پایداری اسلام و قرآن می‌باشد. من آگاهانه این راه را انتخاب نموده‌ام، راهی را که حسین (ع) برای خود انتخاب نمود.

خواهرم! پوشش و حجاب یعنی اعتراض نفس لوامه بر نفس اماره و پوشش و حجاب گذرگاه شهادت و پرواز معنوی زن از کنج خانه به سوی ملکوت اعلی می‌باشد و از همه مهمتر حجاب زن از خون شهید بالاتر است.

پدر و مادر و خانواده عزیزم! از شما می‌خواهم در نبودن من احساس کمبود نکنید و به جای گریه و زاری و عزادارى، مجلس شادی راه بیاندازید و بر خود ببالید و افتخار کنید که فرزندتان را اینگونه در راه خدا دادید و سپرده‌ای را که امانت در دست داشتید در راه خودش به او باز گرداندید. مادرم! همچون مادر وهب صبور و  شیردل باش.

از همه شما می‌خواهم مرا حلال کنید و از تمام فامیل و اقوام و خویشان حلالیت بطلبید. ان‌شاءالله با فرج آقا امام زمان (عجل‌الله) هدیه خانواده شهدا داده مى‌شود.»

منبع: نوید شاهد 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار