رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع:

شهدا چراغ هدایت هستند

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: شهدا که در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی به شهادت رسیدند چراغ‌های هدایتی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند و کسانی را که در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حرکت هستند به صلاح رهنمون می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ - 09January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام تک دشمن در زبیدات که امروز در صنایع حضرت یونس (ع) برگزار شد اظهار داشت: امروز در محضر شهیدی هستیم که مأموریت خود را به پایان رساند. تنها پیام این شهید والامقام که همه ما را خطاب قرار می‌دهد این است که من رسالت خودم را در طول ۴۰ سال حیات انقلاب به انجام رساندم و چراغ شدم برای آحاد جامعه تا در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم بمانند.

وی افزود: این شهید سعید در برهه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی وظیفه داشت که در جنگی نابرابر با حضور در جبهه‌ها یاریگر دین خدا باشد و مقدر الهی این بود که به شهادت برسد. امروز بعد از گذشت ۳۳ سال از پایان دفاع مقدس این شهید والامقام به‌عنوان شهید گمنام جلوه‌ نشان داده تا برای کسانی که نسبت به آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مردد هستند حجت را تمام کند.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز اگر روحیه شهادت‌طلبی در جامعه نهادینه شود سیاری از آسیب‌ها و مشکلات حل خواهند شد.

وی تصریح کرد: شهدا که در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی به شهادت رسیدند چراغ‌های هدایتی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند و کسانی را که در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حرکت هستند به صلاح رهنمون می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان داشت: امروز شبهات زیادی در حوزه انقلاب اسلامی در جامعه فراگیر شده است جهادی که می‌تواند این شبهات را خنثی کند و مردم را در جهت حرکت خود در مسیر اهداف عالیه نظام دچار تزلزل نکند جهاد تبیین است. هیچکس نمی‌تواند از نقش‌آفرینی در این جهاد شانه خالی کند و آحاد جامعه براساس جایگاه و موقعیتی که دارند باید روشنگری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شهدا امامزادگان هستند و با تدبیری که نسبت به جانمایی شهید گمنام در ورودی مسجد صنایع حضرت یونس (ع) صورت گرفته حضور شهید گمنام در این مجموعه بسیاری از گره‌ها را باز خواهد کرد بر همین اساس از این شهید گمنام مدد بجوییم و با احداث یادمان و برگزاری برنامه‌های ارزشمند در راستای اهداف انقلاب اسلامی این محل را به کانون ترویج روحیه شهادت‌طلبی تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار