فرهنگیان بسیجی ناحیه ۳ قم یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند+ تصاویر

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با حضور همرزم این سردار شهید والامقام در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 06January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم عزاداری ایام فاطمیه (س) و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهش، به همت کانون بسیج «شهید بیطرفان» ناحیه ۳ آموزش و پرورش قم برگزار شد.

سردار «اسدالله گنجعلی» فرمانده سابق لشکر ۱۷ و از فرماندهان میدانی عملیات آزادسازی شهرک‌های نبل و الزهرا در سوریه، در این مراسم خاطراتی از حضور در جبهه مقاومت و همچنین ویژگی‌هایی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد.

«سید حسین رضوی حائری» رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ نیز در سخنانی بر ضرورت حفظ و ترویج آرمان‌های شهدا در جامعه به‌خصوص در مدارس و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بر مبنای آموزه‌های شهدا تاکید کرد.

در مراسم یادواره شهدای ناحیه ۳ آموزش و پرورش، که با دکلمه‌خوانی یکی از دانش‌آموزان نیز همراه بود، «علی‌اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم و مدیر و جمعی از اعضای کانون بسیج فرهنگیان ناحیه و مسئولانی از اداره‌کل آموزش و پرورش حضور داشتند.

فرهنگیان بسیجی ناحیه ۳ قم یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند+ تصاویرفرهنگیان بسیجی ناحیه ۳ قم یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند+ تصاویرفرهنگیان بسیجی ناحیه ۳ قم یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند+ تصاویرفرهنگیان بسیجی ناحیه ۳ قم یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار