برگزاری یادواره سردار شهید سلیمانی در آموزشگاه شاهد رضویان قم+ تصاویر

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی و ایام دهه بصیرت، در دبیرستان شاهد رضویان ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 06January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، پیشکسوتان دفاع مقدس و اولیاء دانش‌آموزان در دبیرستان شاهد رضویان برگزار شد.

در این مراسم، «حسین رفیعی» از راویان دفاع مقدس، به بیان روایاتی از جریان حماسه دفاع مقدس پرداخت و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را گرامی داشت.

همچنین دختر شهید «رحیمی بیدهندی» از شهدای دفاع مقدس و پدر شهید «سید سجاد روشنایی» از شهدای مدافع حرم استان قم نیز خاطراتی از این شهدای بزرگوار بیان کردند.

مرثیه‌سرایی حاج «علی مالکی‌نژاد» در عزای حضرت زهرا (س) و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، از بخش‌های مراسم یادواره شهدای دبیرستان شاهد رضویان بود.

این مراسم با همکاری و مشارکت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در قم برگزار شد.

برگزاری یادواره سردار شهید سلیمانی در دبیرستان شاهد رضویان قمبرگزاری یادواره سردار شهید سلیمانی در دبیرستان شاهد رضویان قمبرگزاری یادواره سردار شهید سلیمانی در دبیرستان شاهد رضویان قمبرگزاری یادواره سردار شهید سلیمانی در دبیرستان شاهد رضویان قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار