موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت ۳۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین در قدس اشغالی

رژیم صهیونیستی در ادامه بی اعتنایی به اعتراض‌های فلسطینی و غیرفلسطینی، با ساخت هزاران واحد صهیونیست‌نشین جدید در قدس موافقت کرد
کد خبر: ۴۹۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ - 06January 2022

موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت ۳۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین در قدس اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رژیم صهیونیستی ضمن ارائه پنج طرح جدید، با ساخت سه هزار و ۵۵۷ واحد صهیونیست‌نشین دیگر در قدس اشغالی موافقت کرد.

بر اساس گزارش «قدس پرس»، جنبش «السلام الان» در این زمینه اعلام کرد، یکی از این پنج طرح مربوط به ساخت واحد‌های صهیونیست‌نشین جدید میان دو شهرک «هار حوما» در شمال بیت‌لحم و «جفعات هاماتوس» است که قدس شرقی را از بیت‌لحم جدا می‌کند و طرح دیگر در حاشیه «جفعات شبیرا» است.

السلام‌ الان افزود، هزار و ۴۶۵ واحد صهیونیست‌نشین جدید در نزدیکی جفعات هاماتوس و هار حوما برای متصل کردن آن‌ها به یکدیگر ساخته خواهد شد و ارتباط میان محله‌های فلسطینی در شرق قدس و بیت لحم قطع می‌شود. همچنین قرار است دو هزار و ۹۲ واحد صهیونیست‌نشین نیز در حاشیه جفعات شبیرا ساخته شود.

السلام الان یک جنبش غیردولتی چپگرای صهیونیستی است که هدف آن قانع کردن رژیم صهیونیستی به این امر است که اشغال اراضی فلسطینی به هیچ وجه قابل قبول نیست. این جنبش در وهله اول بر دعوت به راهکار دو دولتی متمرکز است.

بر اساس گزارش تشکیلات خودگردان، رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) با ساخت ۱۲ هزار واحد صهیونیست‌نشین و تخریب ۱۷۷ ساختمان فلسطینی موافقت کرده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها