با حضور باشکوه مردم صورت گرفت؛

تشییع باشکوه پیکرهای مطهر ۶ آلاله زهرایی در مازندران

مراسم تشییع پیکر‌های پاک و مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس، صبح امروز (پنج‌شنبه) همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ - 06January 2022

تشییع باشکوه ۶ آلاله زهرایی در مازندران/ قدردانی مازندرانی‌ها از قهرمانان وطنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، کاروان حامل پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام که از روز شنبه (یازدهم دی) میهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور استان مازندران است، پس از عبور از شهر‌های مختلف، امروز (پنج‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به ساری رسید و پیکر‌های مطهر این آلاله‌های زهرایی با شکوه خاصی در مرکز استان مازندران و شهرستان بهشهر تشییع شدند.

مراسم تشییع پیکر‌های پنج شهید گمنام، ساعت ۹ صبح از میدان «شهدا» ساری آغاز شد و به‌صورت خودرویی تا میدان شهید قاسمی ادامه یافت و سپس پیکرهای شهدا برای تشییع و خاکسپاری به شهر‌های نکا، جویبار و دانشکده امام محمدباقر (ع) ساری منتقل شدند.

همچنین پیکر شهید گمنام ۲۷ ساله نیز با حضور مردم شهیدپرور بهشهر، در این شهر تشییع و جهت خاکسپاری به منطقه «عشرستاق» منتقل شد.

به گفته سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، ۲ شهید گمنام که قرار است در نکا خاکسپارس شوند، ۱۸ و ۲۹ ساله هستند که به ترتیب در عملیات‌های کربلای ۵ شلمچه و بدر واقع در شرق دجله به شهادت رسیده‌اند که در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین پیکر مطهر شهید گمنام ۲۰ ساله که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده است در دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری و پیکر مطهر شهید گمنام ۱۸ ساله که در عملیات بدر به شهادت رسیده است نیز در لاریم جویبار خاکسپاری می‌شوند.

سردار ملکی گفت: پیکر مطهر شهید گمنام ۴۰ ساله عملیات بدر نیز پس از تشییع به معراج الشهدای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران منتقل می‌شود تا به همراه یک شهید گمنام دیگر، در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بندر امیرآباد بهشهر تشییع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار