رئیسی:

قطعاً با عنایت شهدا تمام مشکلات کشور حل خواهد شد

رئیس جمهور پیام شهدا را عبودیت پروردگار، خدمت به مردم، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی دانست و گفت: قطعاً با عنایت شهدا تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 06January 2022

رئیسی: به آنهایی که ناامیدند می‌گویم؛ قطعا آینده کشور درخشان استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: در این کشور اگر کسی گوش شنوا داشته باشد، می‌تواند پیام شهدا را که در فضای کشور طنین‌انداز شده است، بشنود.

وی ادامه داد: پیام شهدا عبودیت پروردگار، خدمت به مردم، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است؛ زیرا این پیام گره‌گشای تمام مشکلات مردم و کشور است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر کسی به خوبی پیام شهدا را بفهمد درمی‌یابد که سخن آن‌ها خدمت خالصانه به مردم است، گفت: بنده به همه مسئولین و کسانی که برای این نظام اسلامی در حال کار کردن هستند، توصیه می‌کنم که این پیام شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند. امروز شهدا وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ما گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: مراسم تشییع شهدا همانند یک کلاس درس است که می‌تواند به همه درس خدمت خالصانه و مبارزه با نفوذ در کشور را بدهد؛ زیرا اکنون خطر نفوذ، یک خطر مهم برای کشور است که باید مراقبت‌های لازم درباره آن صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات جامعه، عنوان کرد: قطعاً با عنایت شهدا تمام مشکلات کشور حل خواهد شد و بنده به کسانی که به هر دلیلی ناامید هستند، می‌گویم که قطعاً به برکت خون شهدا آینده کشور درخشان و امیدوارکننده خواهد بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار