استقبال مردم شهرک طالقانی بندر ماهشهر از پیکرهای ۲ شهید گمنام

مردم شهرک طالقانی بندر ماهشهر به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مراسمی گسترده استقبال کردند.
کد خبر: ۴۹۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 07January 2022

استقبال مردم شهرک طالقانی بندر ماهشهر از 2 شهید گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مردم شهرک طالقانی بندر ماهشهر امروز (جمعه) به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مراسمی گسترده استقبال کردند.

در این مراسم فضای آسمان شهرک طالقانی مملو از عطر شهادت بود. گل واژه های شهید گمنام خوش آمدی، حال و هوای هشت سال دفاع مقدس را در خاطره های مردم این دیار ساحل نشین تداعی کرد.

در این آیین با استقبال پر شور و با نوحه و مرثیه سرایی پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام را از درب ورودی مصلای نماز جمعه بر روی دستان خود با فریاد های الله اکبر و راه شهیدان ادامه دارد، همراهی کردند.

بوی اسپند، عطر گلاب و پرچم همیشه سرافراز ایران اسلامی و تشییع پیکر شهدا، دل ها را روانه جبهه ها کرد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و تشییع پیکر مطهر شهدا و بدرقه رزمندگان به قصد عزیمت به جبهه را یک بار دیگر زنده کرد.

پیکر مطهر این دو شهید گمنام فردا (شنبه) در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به آغوش سپرده خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار