نقض آتش‌بس در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی ادامه دارد

منابع یمنی از ثبت ۱۲۶ مورد نقض آتش‌بس در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی و تداوم تجاوزات جنگنده‎های این ائتلاف به مناطق مختلف یمن خبر دادند.
کد خبر: ۴۹۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ - 08January 2022

نقض آتش بس در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، منابع یمنی از تداوم نقض آتش‌بس در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی خبر دادند.

یک منبع در اتاق افسران ارتباط اعلام کرد که ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ مرتبه آتش‌بس در الحدیده را نقض کرد. این منبع از سه حمله پهپادی و پرواز گسترده جنگنده‌ها و ایجاد استحکامات رزمی به‌عنوان بخشی از این موارد نقض آتش‌بس اشاره کرد.

منبع مذکور از ۳۵ بمباران توپخانه‌ای و موشکی و ۶۳ تیراندازی با سلاح‌های مختلف از دیگر موارد نقض آتش‌بس در الحدیده یاد کرد.

از سوی دیگر منابع یمنی از تداوم تجاوز جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن خبر دادند. در همین راستا، جنگنده‌های سعودی طی ۴۵ نوبت مناطق عسیلان، بیحان و عین در استان شبوه را بمباران کردند.

منطقه البلق در بخش الوادی استان مارب هم طی ۱۶ نوبت هدف حملات جنگنده‌های سعودی قرار گرفت. جنگنده‌های سعودی در سه نوبت هم به مناطق الجوبه و صرواح در استان مارب یورش بردند.

منطقه الجر در بخش عبس استان حجه هم هدف هفت حمله هوایی جنگنده‌های سعودی قرار گرفت. جنگنده‌های سعودی دو حمله هوایی را هم به منطقه المرازیق در بخش خب و الشعف استان الجوف انجام دادند.

همچنین در پی حمله جنگنده‌های صهیونیست به شهر صعده در شمال یمن یک زن یمنی شهید و یک زن دیگر زخمی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها