جنایت تازه ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان یمنی

منابع یمنی خبر دادند که مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی خانه غیرنظامیان یمنی را در جنوب این کشور هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده‌اند.
کد خبر: ۴۹۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ - 08January 2022

ائتلاف سعودی خانه غیرنظامیان یمنی را به توپ بست

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه «المسیره»، بعدازظهر امروز (شنبه) از حمله جدید مزدوران ائتلاف سعودی به شهرستان «مقبنه» واقع در جنوب یمن خبر داد.

خبرنگار المسیره گزارش داد که در پی حمله مزدوران ائتلاف سعودی به خانه غیرنظامیان در «وادی رسیان» از توابع شهرستان مقبنه (استان تعز- جنوب یمن) تعدادی شهید و مجروح شده‌اند.

بنابر گزارش خبرنگار المسیره، به دنبال این حمله، دو دختربچه و دو زن شهید و دو دختربچه دیگر مجروح شده‌اند.

بخش‌های مختلفی از خاک یمن طی حدود هفت سال گذشته همواره در معرض حملات موشکی و توپخانه‌ای ائتلاف سعودی و نیرو‌های مزربانی عربستان بوده است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ‌کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرده و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار